stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 9724
  • 04 آبان 1394 - 1:28
1

نشان زرین طلا بر سینه هادی‌پور

آرمین هادی‌پور، تکواندوکار وزن ۵۴- کیلوگرم کشورمان با ۴ پیروزی متوالی در تورنمنت قزاقستان، مدال نشان زرین طلای این وزن را به گردن آویخت.

قلم | qalamna.ir :

سایت فدراسیون تکواندو، در پایان نخستین روز از تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، آرمین هادی پور با غلبه بر تمامی رقبایش بر سکوی قهرمانی وزن ۵۴- کیلوگرم ایستاد و ۱۰ امتیاز دیگر به اندوخته هایش در رنکینگ المپیکی وزن اول اضافه کرد.

تکواندوکار شایسته تیم ملی کشورمان در این رقابتها، پس از یکدور استراحت، “والنتین” از ازبکستان را ۱۴ بر ۲ شکست داد، سپس ۱۴ بر یک از سد نماینده قزاقستان گذشت و در مرحله نیمه نهایی با پیروزی ۱۸ بر ۵ مقابل دیگر نماینده کشور میزبان به فینال راه یافت.

هادی پور در مبارزه نهایی و برای کسب نشان زرین طلای این مسابقات نیز، نماینده ازبکستان را با نتیجه ۱۲ بر ۷ از پیش رو برداشت.

همچنین امروز، محمد کاظمی دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات پس از پیروزی مقابل نماینده قزاقستان، نتیجه را به تکواندوکار تایلند واگذار کرد و از دور رقابت های وزن ۵۸- کیلوگرم کنار رفت.

تورنمنت آزاد قزاقستان (G1)، از امروز (یکشنبه) به مدت ۴ روز، در شهر “آلماتی” قزاقستان پیگیری و تیم‌ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب آرمین هادی پور، محمد کاظمی، بهنام اسبقی، فرزاد ذوالقدری و امید عمیدی و با هدایت بیژن مقانلو بعنوان سرمربی و مهدی بی باک بعنوان مربی در این دوره از مسابقات حضور دارد.

فارس، این رقابتها G1 است و به دارندگان مدال طلا، ۱۰ امتیاز، نقره ۶ امتیاز و برنز ۳٫۶ امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه بازیهای المپیک ریو ۲۰۱۶ تعلق خواهد گرفت.

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.