stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 9281
  • 30 مهر 1394 - 1:16
3

علیرضا حیدری: اجازه نمی‌دهم با من بازی شود

دارنده شش مدال کشتی جهان و المپیک گفت: اجازه نمی‌دهم با من بازی شود و رو در روی مردم قرار بگیرم.

قلم | qalamna.ir :

“علیرضا حیدری” با بیان این که “من دست یا علی دادم و به فدراسیون کشتی آمدم”، افزود: طی بیست ماه گذشته در خدمت کشتی بودم وهرجا که گفتند رفتم، چرا که هدف بنده خدمت به کشتی است و مدیون کشتی هستم و باید دین خود را به کشتی ادا کنم.

وی ادامه داد: همان‌طور که گفتم، من درخدمت کشتی خواهم بود و نیازی به حکم ندارم اما هفته گذشته سخنگوی فدراسیون طی مصاحبه‌ای اعلام کرد، حکم نایب رییسی من از سوی وزارت ورزش امضاء نشده و بودن من در این سمت بار حقوقی برای فدراسیون دارد.

حیدری افزود: در حالی که حرف برای گفتن داشتم سخنی به زبان نیاوردم چرا که منافع کشتی برای من مهمتر از هر چیزی است. از سوی دیگر در سال المپیک هستیم و باید کشتی بدون حاشیه، خود را برای المپیک آماده کند که بنده احساس مسئولیت کرده وهیچ حرفی نزدم اما امروز متوجه شدم در سایت فدراسیون از بنده به عنوان نایب رییس به مسابقات جام شاهد دعوت شده است بی آنکه هیچ تماسی با من گرفته شده باشد.

وی ادامه داد: سئوال من این است وقتی بودن من به عنوان نایب رییس بار حقوقی دارد چگونه است که در فاصله یک هفته از اظهارات سخنگوی فدراسیون، بازهم از من به عنوان نایب رییس دعوت می‌شود. ضمن احترام به همه دوستان عرض می‌کنم که حاضرم برای کشتی‌گیرها به خیابان رفته و نان بخرم اما اجازه نخواهم داد کسی با من بازی کند و من را رو در روی مردم قرار دهند.

حیدری در پایان گفت: خواهش می کنم کسی با من بازی نکند و اگر هم فردی با فرد دیگری اختلافاتی دارد، به خودشان مربوط است و لطفا کسی با دست من مار نگیرد. من با کسی اختلافی ندارم و برای کشتی در المپیک آرزوی موفقیت دارم.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.