stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 8364
  • 24 مهر 1394 - 10:13
2

بازیکنی که می گوید خواب بود و نفهمید فیکس تیم ملی است!

رامین رضاییان تنها ملی‌پوش پرسپولیس بود که در بازی دوستانه با ژاپن در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان رفت و نمایش نسبتاً خوبی هم ارائه داد.

قلم | qalamna.ir :

رضاییان می گوید تازه صبح بازی متوجه شد که در ترکیب تیم ملی قرار دارد. ولی کروش در برنامه دوشنبه شب ۹۰ گفت که این بازیکن در ترکیب است. رامین اما پاسخ می دهد: «نمی‌دانم، آن ساعت خواب بودم و متوجه نشدم!»

او ادامه می دهد: «در هر صورت خیلی خوشحال شدم که جدیت من در تمرینات اخیر دیده شده است. آقای کروش مربی بزرگی است و واقعاً احساس خوبی پیدا کردم وقتی دیدم به من اعتماد کرده و امیدوارم توانسته باشم جواب اعتماد ایشان را بدهم.»

او درباره بازی پرسپولیس و صبا هم می گوید: «صبای قم سرمربی بزرگی به اسم علی دایی دارد که احترام بسیاری برای ایشان قائل هستم. علی‌آقا اسطوره فوتبال ماست و در زمان حضورم در راه‌آهن با ایشان در تماس بودم اما ما محکوم به برد هستیم. باید صبا را ببریم و این پیروزی را به روح مرحوم هادی نوروزی تقدیم کنیم. باور کنید با دیدن پسرش دلم آتش گرفت.» رضائیان ادامه می دهد: «قبل از بازی با ژاپن هانی پسر هادی وارد رختکن تیم ملی شد که خیلی ناراحت شدم و… امیدوارم امروز جمعه برنده از زمین خارج شویم تا روح هادی هم شاد شود.»

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.