stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 45605
  • 20 فروردین 1399 - 1:25
3

راه اندازی پویش مردمی #برای_مبارزه_با_کرونا_چه_کردم؟

راه اندازی پویش مردمی #برای_مبارزه_با_کرونا_چه_کردم؟
موسسه مردم نهاد رهروان مسیر آرامش (رما) با همکاری واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت کرمانشاه، پویش مردمی « برای مبارزه با کرونا چه کردم؟» با هدف ترغیب اقشار مختلف مردم برای مبارزه با کرونا را راه‌اندازی کردند.
قلم | qalamna.ir :

رییس شورای سیاست گذاری موسسه رهروان آرامش، افزایش حس مسوولیت اجتماعی در زمان های حساس را یکی از وظایف سازمان ها ‌و نهادهای تاثیرگذار دانست و افزود: با افزایش حس مسوولیت اجتماعی می توان با یاری مردم برابر بحران ها ایستادگی کرد و به نتیجه دلخواه دست یافت.

علی حسینی اظهار داشت: پویش های مردمی یکی از راه های افزایش حس مسوولیت اجتماعی است. در این پویش ها اقشار مختلف مردم با نگاه ها و سلیقه های مختلف در یک دسته بندی قرار می گیرند و برای یک هدف مشترک تلاش می کنند تا هدف خود را واقعیت ببخشند.

رییس شورای سیاست گذاری موسسه مردم نهاد رما (رهروان مسیر آرامش) گفت: از همان روزهای اول که اعلام شد کرونا شیوع پیدا کرده ما به فکر اقدامات مختلفی بودیم که ده ها مورد آن را با همکاری مردم به سرانجام رساندیم و حالا نوبت به پویش «برای مبارزه با کرونا چه کردم؟ » رسیده که یکی از مهم ترین این اقدامات است.

حسینی این پویش را حاصل عقل جمعی روانشناسان و متخصصین موسسه رما و برخی از مشاوران در خارج از موسسه دانست و گفت: این آمادگی را داریم که در این پویش همکاران جدیدی هم داشته باشیم و هر ارگان دولتی، غیردولتی، مردمی و … که علاقه مند به این اقدام است می تواند ما را یاری کند.

این کارشناس روانشناسی در ادامه گفت: در این پویش از هر قشری دعوت می کنیم که اقداماتی را که برای مبارزه با کرونا انجام داده اند، در شبکه های اجتماعی اعلام کنند تا دیگران هم ترغیب شوند که اقدامات مشابه انجام بدهند. حال این اقدام ممکن است از یک قرنطینه ساده خانگی باشد تا کمک کردن به ضدعفونی مجتمع ساختمانی، محلات و یا تولید وسایل بهداشتی پیشگیری از شیوع کرونا مثل دستکش و ماسک و …

حسینی گفت: جامعه ما در این شرایط به امید نیاز دارد. امید مهم ترین و اصلی ترین عاملی است که در بحران جهانی کرونا می تواند جامعه را یاری کند تا به شکست این بیماری منجر شود. مردم اگر ببینند همشهری و هموطن آن ها در این شرایط برای مبارزه با کرونا اقداماتی انجام داده است، امیدوار می شوند و آن ها هم در این مسیر قدم های مثبتی برمی دارند.

وی تصریح کرد: اگر برخی از افراد جامعه نه تنها برای مبارزه با کرونا اقدامی انجام ندهند، بلکه منجر به شیوع بیشتر این ویروس هم بشوند، این وظیفه خود ما مردم است که آن ها را نیز آگاه و ترغیب کنیم تا رعایت کرده و در این مسیر گامی بردارند. در حقیقت مهم ترین هدف این پویش هم همین است.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • خبرنگار فاطمه محمدی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.