stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444837
  • 25 مرداد 1401 - 2:45
0
رئیس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه:

“فانفار” کرمانشاه تا پایان شهریور نوسازی می‌شود

“فانفار” کرمانشاه تا پایان شهریور نوسازی می‌شود
کرمانشاه - قلمنا - رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه گفت: "فانفار" کرمانشاه تا پایان شهریور نوسازی می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

شهرام ماهان فر، با اشاره به تعطیلی مجموعه فانفار طی چند سال گذشته، اظهار داشت: این مجموعه به دلیل فرسودگی و عدم استاندارد بودن دستگاه های بازی آن از چند سال پیش تعطیل شده است.

وی افزود: شهرداری کرمانشاه سال ۱۳۹۸ این مجموعه را جهت احیا و نوسازی به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار کرد که متاسفانه سرمایه گذار جذب شده از توانمندی لازم در این زمینه برخوردار نبود.

ماهان فر گفت: عدم توانمندی سرمایه گذار در این حوزه و برخی از مشکلات پیش آمده دیگر موجب شد که کار نوسازی مجموعه دچار وقفه طولانی مدت شود.

وی افزود: در حال حاضر با تمهیدات اندیشیده شده از سوی سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه، مجموعه “فانفار” مجددا فعال شده و کارهای نوسازی آن در حال انجام است.

ماهان فر گفت: طبق قرار گذاشته شده با سرمایه گذار قرار است دستگاه های جدید و به روز در این مجموعه تفریحی نصب شود.

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: در حال حاضر پروژه نوسازی مجموعه فعال بوده و کارها در حال انجام است و طبق وعده سرمایه گذار پروژه، کار نوسازی این مجموعه تا پایان شهریور امسال به اتمام می رسد.

ماهان فر گفت: امیدواریم سرمایه گذار به وعده خود عمل کرده و تا پایان تابستان شاهد بهره برداری این مجموعه تفریحی و استفاده مردم کرمانشاه از آن باشیم.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.