stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444753
  • 23 مرداد 1401 - 19:25
0

مردم به نمایندگان اعتماد نمی‌کنند

مردم به نمایندگان اعتماد نمی‌کنند
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی:نماینده اردبیل در مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری گفت: گلایه‌های مردم از وضعیت معیشتی، گرانی کالا‌ها و نبود برخی دارو‌ها به خصوص برای بیماری‌های خاص و شربت‌های آنتی بیوتیک کودکان زیاد شده است که لازم است این موارد در جلسه امروز مجلس با دولت مطرح شود.
صدیف بدری با بیان اینکه مردم در فشار هستند، گفت: کم کم اعتماد مردم به نمایندگان در حال کم شدن است. به ما می‌گویند که شما به عنوان نماینده مردم باید مدافع حق و حقوق ما باشید، اما احساس می‌کنیم مجلس در مقابل دولت کوتاه می‌آید.

این نماینده مجلس با بیان اینکه میزان افزایش حقوق کارمندان با افزایش قیمت کالا‌ها هماهنگی ندارد، گفت: در این شرایط دولت توپ را در میدان مجلس می‌اندازد حال اینکه ما در بودجه حداقل افزایش حقوق را ۱۰ درصد تعیین کردیم. از طرف دیگر افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری هم با افزایش قیمت کالا‌ها همخوانی ندارد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس در تذکر دیگری گفت: پنج ماه از شروع سال می‌گذرد، اما هنوز موافقت نامه‌های تخصیص اعتبارات دولتی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای مبادله نشده است. فصل کاری در استان‌های سردسیر گذشته است پس کی قرار است این اعتبارات تخصیص داده شود. لازم است این موارد در جلسه امروز نمایندگان با هیأت دولت مطرح شده و فکر اساسی برای آن شود.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.