stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444750
  • 23 مرداد 1401 - 19:25
0

خبرهای جدید از پرداخت سود سهام عدالت

خبرهای جدید از پرداخت سود سهام عدالت
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا امروز، ۱۰۴ شرکت بورسی، مبلغ ۱۳۰۰میلیارد تومان از مطالبات سهامداران را به حساب ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار و ۲۴۷ نفر از طریق سجام واریز کرده‌اند.پیگیری‌های سازمان بورس و اوراق بهادار تا واریز همه مطالبات عقب مانده سال‌های گذشته شرکت‌ها ادامه دارد.
 

کلیه سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی فعال در بازار سرمایه باید در این سامانه ثبت نام کند. به عبارت دیگر، هیچ شخص حقیقی و حقوقی نمی‌تواند بدون ثبت و تایید اطلاعات در سجام خدماتی از قبیل خرید و فروش سهام و صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری را دریافت کند.

پیش از راه اندازی سجام، سهامداران باید برای دریافت سود خود حضوری به بانک‌ها مراجعه می‌کردند اما امروز با ثبت نام در سجام بصورت الکترونیکی و بدون اتلاف وقت سود سهامداران به حسابشان واریز می‌شود.لازم به ذکر است؛ سجامی شدن مشمولان سهام عدالت هم رایگان شد. بر این اساس، مشمولان سهام عدالتی که هنوز در سامانه سجام ثبت نام نکرده و احراز هویت نشده‌اند می‌توانند با مراجعه به لینک sahamedalat.ir/marakez با انتخاب یکی از ۱۵ مرکز منتخب، ثبت نام رایگان سجام خود را انجام دهند.

همچنین این دسته از مشمولان سهام عدالت برای دریافت خدمات رایگان احراز هویت سجام نیز می‌توانند در یکی از ۸ مرکز رایگان احراز هویت الکترونیک سجام یا یکی از ۶۴ مرکز رایگان احراز هویت حضوری سجام نیز این خدمت را کاملا رایگان انجام دهند تا از همه منافع سهامداری خود منتفع شوند.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.