stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444710
  • 23 مرداد 1401 - 14:53
0

سردار اشتری: گذرنامه‌های تاریخ گذشته با مهر نیروی انتظامی برای زائران اربعین قابل استفاده است

سردار اشتری: گذرنامه‌های تاریخ گذشته با مهر نیروی انتظامی برای زائران اربعین قابل استفاده است
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سردار حسین اشتری روز یکشنبه در حاشیه برپایی مراسم یادواره ۱۴۰ شهید نیروی انتظامی شرق استان تهران که در صحن مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: فرماندهی نیروی انتظامی برای برگزاری مراسم با شکوه اربعین حسینی، در آمادگی کامل است و تلاش دارد تا مأموریت‌های محوله را به درستی انجام دهد.
وی تصریح کرد: از ماه‌های گذشته قرارگاه اربعین فراجا راه‌اندازی شده و با تقسیم کارها و وظایف، اقدامات لازم برای تسهیل تردد زائران و خدمات‌رسانی به شرکت کنندگان در مراسم اربعین انجام می‌شود ضمن این که تمامی عوامل پلیس آمادگی کامل دارند تا با استقرار در مرزهای رسمی کشور، خدمات مورد نیاز زائران را با همکاری خوب مردم با پلیس ارائه دهند.
سردار اشتری گفت: با توافق صورت گرفته، گذرنامه‌هایی که یک ماه اعتبار دارند، قابل تردد به عراق خواهند بود ضمن این که دنبال این امر هستیم که با هماهنگی‌های صورت گرفته بتوانیم با مهری که روی گذرنامه‌های تاریخ گذشته زده می‌شود، پلیس عراق اجازه عبور زائران را داده و نگرانی مردم را برطرف نماید.
وی تأکید کرد: به مردم توصیه می‌شود که سفر زیارتی خود را به کربلای معلی هر چه زودتر شروع کرده و برای بازگشت نیز برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند تا طی روزهای مختلف به کشور بازگردند تا فقط در یک روز، شاهد بازگشت زائران نباشیم.
فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی گفت: عوامل پلیس در تمامی جاده‌ها، مسیرها، شهرها و پایانه‌های مرزی استقرار دارند و با آماگی کامل به زائران امام حسین(ع) خدمات را ارائه می‌کنند، در مقابل ازمردم نیز درخواست می‌شود تا با همکاری مناسب با پلیس، بر عظمت پیاده روی اربعین همراه با شعور حسینی بیافزایند.
وی از مردم به عنوان مهمترین حامیان پلیس یاد کرد و افزود: مردم در تمامی عرصه‌ها یار و یاور پلیس بوده و با همکاری و هماهنگی خود توانسته‌اند پلیس را در انجام مأموریت‌های محوله یاری کنند، از کلیه مردم درخواست می‌شود تا در صورت مشاهده هر گونه مورد امنیتی و اجتماعی، مراتب را با سامانه ۱۱۰ در اختیار مأموران پلیس قرار دهند.
اشتری اظهار داشت: پلیس درتمامی عرصه‌ها به کمک، همراهی، انتقادات ،پیشنهادت و راهنمایی مردم نیاز دارد و تلاش دارد تا با استفاده از تجهیزات و فناوری‌های به روز و بهره‌گیری از نیروهای زبده و حرفه‌ای خدمات بیشتری به مردم ارائه دهد.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.