stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 444629
  • 22 مرداد 1401 - 13:45
1

افزایش رشته‌های هنرستان سمپاد در سال آینده

افزایش رشته‌های هنرستان سمپاد در سال آینده
خوزستان - رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از راه‌اندازی ۱۵ مدرسه سمپاد در خوزستان از سال ۹۴ تاکنون خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

جمال حیدری رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به افزایش مراکز سمپاد در خوزستان، اظهار کرد: در راستای برقراری عدالت آموزشی و بهره‌مندی دانش‌آموزان بااستعداد استان خوزستان از امکانات آموزشی برابر و استفاده از مدارس استعدادهای درخشان، با پیگیری‌هایی که انجام شد و حذف برخی ضوابط، از سال ۹۴ تعداد این مدارس افزایش یافت و از ۲۸ مرکز استعداد درخشان در آن سال، به ۴۳ مرکز در سال ۱۴۰۱ توسعه پیدا کرد. 

وی با اشاره به راه‌اندازی شش مرکز استعدادهای درخشان(سمپاد) در خوزستان در سال گذشته افزود: از این تعداد، دو مدرسه در مسجد سلیمان، دو مدرسه در ایذه و دو مدرسه در اهواز راه‌اندازی شدند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد: در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ نیز دو مدرسه در ماهشهر و نخستین هنرستان دخترانه استعدادهای درخشان استان خوزستان در اهواز راه‌اندازی شدند.  

حیدری گفت: نخستین هنرستان سمپاد در شهر اهواز در رشته فوتوگرافیک آغاز به کار کرده است که استقبال از آن خوب بود و در سال آینده با افزایش رشته‌ها امیدواریم بتوانیم رشته‌های بیشتر و دانش‌آموزان مستعد بیشتری را پوشش دهیم. همه دانش‌آموزان می توانند به شرط  شرکت و قبولی در آزمون، وارد مدارس سمپاد شوند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.