stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 443911
  • 12 مرداد 1401 - 18:52
1

برگزاری عزاداری‌های محرم تهران با بالاترین نظم/استقرار پلیس نامحسوس برای افزایش امنیت مردم

برگزاری عزاداری‌های محرم تهران با بالاترین نظم/استقرار پلیس نامحسوس برای افزایش امنیت مردم
قلم | qalamna.ir :

سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی با اشاره به حضور حداکثری مردم در مراسم‌های عزاداری گفت: مردم و هیات‌های عزاداری همکاری خوبی با پلیس دارند و این مساله موجب شده که مراسم‌ها به بهترین شکل ممکن به لحاظ نظم و امنیت برگزار شود.

وی افزود: فعالیت گسترده هیات های مذهبی در کلانشهر تهران موجب شد که از مدت ها قبل از شروع ماه محرم تمامی اقدامات لازم در خصوص نظم و امنیت انجام شود و تا کنون هیچ موردی از بی‌نظمی و موارد خاص در هیات‌های مذهبی گزارش نشده است.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تمام توان در خدمت نظم و امنیت عزاداران حسینی هستیم، گفت: در برخی از هیات های مذهبی بزرگ، پلیس نامحسوس برای افزایش امنیت مردم مستقر کردیم و پلیس در همه شرایط در خصوص نظم و امنیت در کنار مردم است و همراهی و همکاری مردم با پلیس نیز مثال زدنی است.

به گفته وی، در کلانشهر تهران بیش از ۱۲ هزار هیات، مسجد، حسینیه و تکیه در ایام محرم فعالیت دارند که برای تمامی این اماکن مذهبی برنامه ریزی مناسبی در خصوص نظم دهی و امنیت عزاداران انجام شده است.

سردار رحیمی تاکیدکرد: اکنون پلیس در راستای نظم و امنیت به مردم در اوج اقتدار و قدرت است و اجازه نمی دهد فرد یا افرادی به این بی نظمی آسیب برساند.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.