stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 443058
  • 01 مرداد 1401 - 14:52
0

فرمانده مرزبانی فراجا: بیش از هزار قاچاقچی مسلح پارسال در مرزهای کشور دستگیر شدند

فرمانده مرزبانی فراجا: بیش از هزار قاچاقچی مسلح پارسال در مرزهای کشور دستگیر شدند
قلم | qalamna.ir :

سردار احمدعلی گودرزی روز شنبه در حاشیه آیین دانش‌آموختگی فراگیران مرکز آموزش مرزبانی خراسان‌ رضوی در مشهد افزود: قاچاق و ورودکالاهای قاچاق از توطئه های استکبار علیه کشور است و در مرزها به صورت قاطع با پدیده قاچاق برخورد می‌شود.

وی اضافه کرد: طی یک سال گذشته ۲ هزار و ۲۷۰ پرونده قاچاق در مرزبانی تشکیل شده همچنین چهار هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان عوارض نیز از قاچاقچیان اخذ و به حساب دولت واریز شده است.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: کشف بیش از چهار هزار قبضه سلاح و مهمات در مرزهای کشور از دیگر اقدامات مرزبانی در برخورد با قاچاقچیان بوده است.

گودرزی افزود: دشمن خارجی و اشرار مسلح، قصد نفوذ و ایجاد ناامنی در داخل کشور را دارند به طوری که در سه روز قبل ۲ مورد درگیری با اشرار در استان کردستان رخ داد که در این ۲ عملیات تعداد زیادی سلاح از اشرار کشف شد و تعدادی نیز به هلاکت رسیدند همچنین در این درگیریها ۲ نفر از درجه داران مرزبانی نیز  شهید شدند و یک مرزبان درجه دار هم با اصابت گلوله مجروح شد.

وی اضافه کرد: مرزبانان با فراگیری آموزش‌های تخصصی و رزمی و در اختیار داشتن سیستم های الکترونیکی و اپتیکی در محافظت از مرزها به خوبی عمل می کنند و اجازه تجاورز به اشرار و بیگانگان را نمی‌دهند.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: بین مرزبانان و مرزنشینان نیز انسجام خوبی وجود دارد و چتر حمایتی مرزبانان از مرزنشینان باعث می‌شود آنها نیز در موارد اضطرار کمک خوبی برای مرزبانان باشند.
 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.