stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 441969
  • 16 تیر 1401 - 11:49
0
مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان:

رضایتمندی مردم، خط قرمز تعزیرات حکومتی است

رضایتمندی مردم، خط قرمز تعزیرات حکومتی است
خوزستان - بیرانوندی با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم خط قرمز تعزیرات حکومتی است گفت: اختیارات تعزیرات حکومتی نسبت به سال‌های گذشته پنج برابر شده است.
قلم | qalamna.ir :

نعمت‌الله بیرانوندی مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان در نشست ستاد تنظیم بازار و طرح اقدام مشترک شهرستان اندیمشک، ضمن اعلام هشدار به اصناف متخلف اظهار کرد: از این پس اصنافی که دچار تخلفاتی همچون کم‌فروشی یا گران‌فروشی می‌شوند، ضمن پلمپ و جریمه سنگین، بنر تخلفات آنها درب مغازه آن کاسب نیز نصب خواهد شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان با بیان اینکه رضایتمندی مردم خط قرمز تعزیرات حکومتی است افزود: در سه ماه سال جاری تعداد ۲۶۳ پرونده برای اصناف متخلف شهرستان اندیمشک تشکیل شده که تاکنون برای ۱۸۴ مورد آن حکم صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه اختیارات تعزیرات حکومتی نسبت به سال‌های گذشته پنج برابر شده است اذعان کرد: میزان جرائم اصناف متخلف افزایش پیدا کرده و این در جامعه بازدارنده خواهد بود.

بیرانوندی تصریح کرد: فروشگاه‌های خشکبار و تره‌بار ملزم به درج قیمت بر روی کالاهای خود هستند و اگر واحدی از درج قیمت بر روی اجناس خودداری کند، جرم است و تعزیرات حکومتی برابر قانون با آن برخورد خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: بنا بر دستوری که از مرکز ارسال شده، به جز چهار قلم اساسی که یارانه آنها آزاد شده، قیمت سایر اقلام باید به تاریخ ۳۱ اردیبهشت برگردد و اداره صمت و کارگروه اقدام مشترک‌ برای این کار انتخاب شده‌اند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.