stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 441025
  • 04 تیر 1401 - 10:53
0

عامل تیراندازی و زخمی شدن پنج شهروند اسلام‌آبادی دستگیر شد

عامل تیراندازی و زخمی شدن پنج شهروند اسلام‌آبادی دستگیر شد
قلم | qalamna.ir :

روز شنبه خبرنگار سرهنگ «هوشنگ مبارکی» اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در شهر اسلام آباد غرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه عامل تیراندازی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ مبارکی در پایان با اشاره به معرفی عامل تیراندازی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم، گفت: برخورد پلیس با چنین افرادی که به ایجاد ناامنی می پردازند، قاطعانه خواهد بود.

طبق اعلام مقامات قضائی کرمانشاه حدود ۳۷۰ محکوم جرائم تیراندازی و قاچاق اسلحه در زندان های استان به سر می برند و نزدیک پنج ماه است که کلیه مرخصی های آن ها لغو شده است. 

دستگیری قاتل فراری در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری قاتل فراری ۲۱ ساله با تلاش ماموران پلیس در منطقه درود فرامان خبر داد. 

 سرهنگ «علی کرمی» اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد درگیری مسلحانه واقع در کوه های روستای شیرازی منطقه درود فرامان که منجر به قتل جوان ۳۱ ساله و زخمی شدن مرد ۴۵ ساله ای شد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس آگاهی مشخص شد قاتل فراری که ۲۱ ساله است پس از ارتکاب جنایت از استان خارج به یکی از شهرهای مرکزی کشور گریخته است.

سرهنگ کرمی افزود: کاراگاهان پلیس آگاهی در حالی که برای شناسایی مخفیگاه قاتل فراری تلاش می کردند مطلع شدند وی به زادگاهش بازگشته و در داخل کوه های منطقه دردود فرامان مخفی شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: با دریافت این اطلاعات، کاراگاهان موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری شده و دو تیم مجرب از کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و اداره اطلاعات جنایی به همراه تیم هایی از پلیس یگان ویژه به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس پس از حضور در محل و در حالی که قاتل متواری به سوی آن ها تیراندازی می کرد، در نهایت موفق شدند این فرد را با شلیک گلوله به پایش دستگیر کنند.

سرهنگ کرمی ادامه داد: ماموران در ادامه موفق به کشف یک قبضه سلاح کلاشینکف، به همراه چهار تیغه خشاب و ۱۰۰ عدد گلوله جنگی و یک ثوب سینه خشاب شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به انتقال قاتل فراری به مراکز درمانی، گفت: این فرد در بازجویی های ابتدایی به ارتکاب قتل اعتراف کرد.

کشف بیش از ۱۵هزار حبه قرص روانگردان در کرمانشاه

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : با تلاش ماموران پلیس، ۱۵ هزار و ۱۸۰ حبه قرص روانگردان در مرکز استان کشف شد. 

سرهنگ «مراد نظری» اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر اینکه خودرویی حامل قرص های روانگردان است و در سطح شهر تردد می کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۶سعدی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی خودرومذکور شده و در عملیاتی آن را توقیف و بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

سرهنگ نظری با بیان اینکه در بازرسی های انجام شده ۱۵ هزار و ۱۸۰حبه قرص روانگردان کشف شد، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی خبر داد.

سارق قطعات خودرو در دام پلیس کرمانشاه 

جانشین انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک سارق خودرو و قطعات و محتویات خودرو در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت خبر داد. 

وی اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات ومحتویات خودرو در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

سرهنگ نظری ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۶سعدی در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی یک سارق با خودرو سرقتی شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند. 

سرهنگ نظری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت قطعات ومحتویات خودرو اعتراف و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.