stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 440295
  • 24 خرداد 1401 - 14:53
1

دستگیری سارقان محله بهار کرمانشاه اشراف اطلاعاتی پلیس را نشان داد

دستگیری سارقان محله بهار کرمانشاه اشراف اطلاعاتی پلیس را نشان داد
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار سردار «جمال سلمانی» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی که چند سارق حین سرقت یک واحد مسکونی در کرمانشاه با ۲ خانم درگیر شدند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده توسط کارآگاهان مشخص شد چهار سارق پس از ورود به یک منزل مسکونی در محله بهار کرمانشاه اقدام به جمع کردن تمام اثاث آن کرده و حین سرقت و خروج لوازم با ۲ خانم که ساکن آن منزل بوده اند، مواجه می شوند.

سردار سلمانی تصریح کرد: سارقان با مشاهده آن ۲ خانم تصمیم به سرقت خودروی آن ها گرفته اما با مقاومت صاحب خودرو مواجه می‌شوند که در همین حین آن خانم دچار جراحت شده و به بیمارستان منتقل می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی کرمانشاه ادامه داد: به دنبال این حادثه و ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، تحقیقات همه جانبه ای برای دستگیری آن ها آغاز شد.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای باند سرقت شده و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی حساب شده موفق به دستگیری هر ۶ عضو باند شدند.

سردار سلمانی همچنین از معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضایی خبر داد و گفت: پلیس با هرگونه سرقت قاطعانه برخورد و اجازه نمی‌دهد عده ای معدود امنیت شهر و جامعه را با اخلال روبرو کنند.

دستگیری سارقان محله بهار کرمانشاه اشراف اطلاعاتی پلیس را نشان داد

این مقام عالیرتبه انتظامی یادآور شد: پلیس کرمانشاه بارها ثابت کرده در برخورد با جرائم خصوصا جرائم خشن که احساسات عمومی را هم جریحه دار کند با قاطعیت و بدون گذشت با افراد مجرم برخورد خواهد کرد.

وی افزود: امروز سارقان خشن و مجرمان از کمترین امنیتی در استان برخوردار نیستند و خود آن ها نیز به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در جنگال قانون گرفتار می شوند.

سردار سلمانی در پایان گفت: امنیت جامعه و شهروندان خط قرمز پلیس است که هرکس بخواهد از آن عبور کند با واکنش قاطعانه ماموران انتظامی مواجه خواهد شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.