stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 438296
  • 30 اردیبهشت 1401 - 4:28
0

فارس مهد فرصت‌های بی‌نظیر برای سرمایه گذاری

فارس مهد فرصت‌های بی‌نظیر برای سرمایه گذاری
فارس_ استاندار فارس گفت: تدابیری برای واگذاری تسهیلات با سپرده گذاری سرمایه در یکی از بانک‌ها و وصول وام به کار آفرینان در دست اقدام است.
قلم | qalamna.ir :

ایمانیه با اشاره به عزم استانداری فارس برای رفع موانع تولید و مشکلات سرمایه گذاری، گفت: هرهفته در کارگروه تسهیل سرمایه گذاری استانداری، مشکلات واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری را با حضور دستگاه‌های اجرایی و متولیان بررسی و رفع می‌شود که ۸۱ درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شده است.
دکتر محمد هادی ایمانیه امروز در اولین همایش ملی توسعه سرمایه گذاری شیراز با بیان اینکه مهمترین نیاز سرمایه گذار اعتماد به حاکمیت کشور، استان و شهر است، تاکید کرد: اگر به فکر آبادانی و پیشرفت این شهر هستیم راهی جز همراهی سرمایه گذاران نیست؛ بنابراین حامی سرمایه گذاران در استان فارس و شهر شیراز خواهیم بود؛ چراکه فارس مهد فرصت‌های بی‌نظیر برای سرمایه گذاری است.
استاندار فارس افزود: «پنجره واحد» با حضور مدیران کل و یا معاونین، ایجاد شده و موارد مرتبط با سرمایه گذاری مورد بررسی قرار میگیرد تا از تعلل و پاسکاری جلوگیری شود.
او با بیان اینکه دادگستری و دادستانی استان فارس در تمامی زمینه‌ها مخصوصا سرمایه گذاری همراهی مطلوبی داشته است، اظهار کرد: در حمایت از سرمایه گذاران جدی هستیم.
نماینده عالی دولت در فارس افزایش میزان تسهیلات را مورد اشاره قرار داد و گفت: تدابیری برای واگذاری تسهیلات با سپرده گذاری سرمایه در یکی از بانک‌ها و وصول وام به کار آفرینان در دست اقدام است.
استاندار فارس با بیان اینکه در صورت انعقاد قرارداد شهرداری شیراز با سرمایه گذاران، در اخذ مجوز‌ها و مراحل قانونی تسریع خواهد شد، گفت: حتما سرمایه گذاران در زمینه زیارتی شهر شیراز با احداث زائر سرا، مجتمع‌های رفاهی، خدماتی و… اقدام موثری خواهد بود.
دکتر ایمانیه نیز در ادامه «گردشگری سلامت» در شیراز را یکی از عرصه‌های مهم سرمایه گذاری است و تاکید کرد: شهرک سلامت استان فارس برای اولین بار در کشور با این وسعت در حال احداث است و از ظرفیت گردشگری استان نیز می‌توان به خوبی بهره برد.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.