stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 438025
  • 27 اردیبهشت 1401 - 2:57
1
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس در دومين اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان اعلام كرد:

اصناف نقش موثری در کاهش التهاب بازار دارند / تشکیل بیش از ۱۹۰۰ پرونده تخلف در ۸ روز اخیر 

اصناف نقش موثری در کاهش التهاب بازار دارند / تشکیل بیش از ۱۹۰۰ پرونده تخلف در ۸ روز اخیر 
فارس_ رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس از فعالیت ۱۶۷ هزار و ۷۳۲ صنوف دارای جواز کسب خبرداد و گفت: در اين واحدهای صنفی به طور مستقیم برای حدود ۴۲۰ هزار نفر شغل ایجاد شده است.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا ایزدی در دومین اجلاس عمومی اتاق اصناف مرکز استان در سال ۱۴۰۱ که با حضور فرماندار شیراز، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان ، روسای بسیج اصناف و بسیج اقشار سپاه فجر فارس ، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه ۳ و روسای اتحادیه‌های اصناف برگزار شد افزود: اصناف نقش مهمی در فرایند توزیع عادلانه کالا در سطح جامعه بر عهده دارند و در بحران‌های مختلف به کمک بخش دولت و مردم شتافته‌اند و این موضوع در خور تحسین است.

وی افزود: در ۴ سال گذشته و علیرغم وجود مسائل و مشکلاتی نظیر کرونا و … ، اصناف با تعهد مثال‌زدنی پای کار بودند و با وجود سختی‌ها و مشکلات اجازه ندادند مردم با کمترین مشکلی در تامین و توزیع کالا مواجه شوند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اضافه کرد: در شرایط فعلی نیز که هدفمندی یارانه‌ها و حذف ارز ترجیحی در دستور کار دولت قرار گرفته است ، اصناف نقش مهمی برای نقش آفرینی در ثبات بازار بر عهده دارند.

ایزدی همچنین بر تشدید نظارت‌ها بر بازار تاکید کرد و گفت: ۴۵۸ بازرس به همراه ۲۲۹ گروه بر بازار نظارت می‌کنند و در ۸ روز گذشته نظارت و بازرسی‌ها در استان فارس فقط یک هزار و ۹۳۷ پرونده تخلف تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت فارس بر همراهی اصناف در اجرای برنامه‌های دولت تاکید کرد و گفت: این سازمان نیز حمایت‌های لازم از اصناف را انجام خواهد داد.

وی انصاف و مشتری مداری را از ویژگی‌های بارز اصناف بیان کرد و گفت: اصناف متولی اصلی ساماندهی نظام توزیع در کشور و استان محسوب می‌شود لذا نقش آنها در تامین نیازمندی‌های تولید، بخش خدمات، بازرگانی و توزیع حیاتی است همچنان‌که اصناف با توزیع به موقع کالا در جلوگیری از التهابات بازار نقش موثری برعهده دارند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس اعلام نمود: سازمان صمت استان فارس همیشه در کنار اصناف بوده و با تشکیل جلسات تخصصی در پی رفع موانع و مشکلات اصناف می باشد.
 
 

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.