stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024
  • کد خبر : 437935
  • 24 اردیبهشت 1401 - 10:05
0
شهردار اهواز:

باید به دنبال ایجاد دغدغه فرهنگی در شهر اهواز باشیم

باید به دنبال ایجاد دغدغه فرهنگی در شهر اهواز باشیم
خوزستان - شهردار اهواز اظهار داشت: ما به دنبال این هستیم تا در راستای افزایش سطح آگاهی شهروندان، دغدغه فرهنگی ایجاد کنیم.
قلم | qalamna.ir :

رضا امینی شهردار اهواز ظهر امروز ۲۴ اردیبهشت ماه در جلسه ای که با حضور سیاوش محمودی رئیس شورای شهر، زارع زاده نائب رئیس شورا و اعضای کمیسیون فرهنگی شورا آقایان سراج، ملایی زمانی و دغاغله برگزار شد، عنوان کرد: فلسفه ورود این جلسه مباحث فرهنگی است. ما به دنبال این هستیم تا در مجموعه شهرداری دغدغه فرهنگی ایجاد کنیم تا شهروندان نیز نسبت به این مقوله حساسیت و توجه بیشتری داشته باشند.

وی اظهار کرد: ما باید به دنبال این موضوع باشیم تا در ابتدا یک دغدغه معنوی برای خودمان در مجموعه شهرداری ایجاد کنیم.

امینی با بیان اینکه قیام سید الشهدا نیز یک حرکت فرهنگی بود، افزود: همه فعالیت های صورت گرفته در شهرداری باید پیوست فرهنگی و معنوی داشته باشند، پروژه های بسیاری در این مجموعه در حال شکل گرفتن است که باید به مقوله های فرهنگی در این پروژه ها دقت ویژه ای داشت.

شهردار اهواز اظهار کرد: بی شک اگر پروژه های شهرداری در یک نظام هماهنگ انجام شود، خروجی بهتری خواهد داشت. البته در این زمان معاونت فرهنگی اجتماعی، معاونت ارتباطات و روابط بین المللی، کمیسیون فرهنگی شورای شهر و سازمان بسیج شهرداری در حال فعالیت در این زمینه هستند.

امینی تصریح کرد: آنچه امروزه در قانون به عنوان فعالیت فرهنگی برای مجموعه شهرداری در نظر گرفته شده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است علاوه بر فعالیت های مذهبی تلاش در راستای این مسئله است که برنامه های فرهنگی را به سمت و سوی آگاهی بخشی شهروندان و بالا بردن سطح دانش آنها ببریم.

در ادامه جلسه اعضای شورای شهر در راستای توسعه فرهنگی و آموزش شهروندی نیز نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

گفتنی است در این جلسه علاوه بر اعضای شورای شهر، معاونین شهردار، مدیران مناطق هشتگانه، روسای سازمان های تابعه شهرداری و برخی از مسئولین شهری حضور داشتند.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

وجود شهری زیبا، مستلزم تعاون و  همکاری افراد آن جامعه است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.