stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 437629
  • 22 اردیبهشت 1401 - 12:34
2

شاخصه های جهاد تبیین از زبان نماینده ولی فقیه در خوزستان

شاخصه های جهاد تبیین از زبان نماینده ولی فقیه در خوزستان
خوزستان - نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در نقطه مقابل تحریف، جهاد تبیین است که ۴ شاخصه و مؤلفه در جهاد تبیین وجود دارد و نخست اینکه فریضه بزرگ الهی می باشد و بپذیریم در هر برهه از زمان رسالت ما تبیین است.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: در رابطه به تشکیل این جلسات، چهارمین سال است که در خدمت هستیم و از ابتدا بنا بر دیدار و حضور در بین طلاب، مدارس علمیه و نشستن پای صحبت های آنها بوده است.

وی بیان کرد: درخصوص جهاد تبیین، دولت سیزدهم دولت انقلابی و مردمی است و نیازمند همراهی بیش از گذشته می باشد و امامان جمعه تا زمانی که یک دولت رأی مردم را دارد وظیفه همراهی را دارند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: چه می شود که نظام سلطه در هر عصر و زمانی مسلط بر افکار عمومی می شود؟ یک بحث کلیدی است که باید به آن پرداخته شود.

امام جمعه اهواز بیان کرد: درخصوص جهاد تبیین که رهبرمعظم انقلاب از ما مطالبه می کنند، فرمودند تحریم نمی توانست اینگونه در جامعه تأثیر گذار باشد بلکه تحریف می تواند بیشترین اثر را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در حادثه عاشورا تحریف بود که توانست ۳۰ هزار نفر را در مقابل فرزند پیامبراکرم(ص) قرار دهد، تأکید کرد: در نقطه مقابل تحریف، جهاد تبیین است که ۴ شاخصه و مؤلفه در جهاد تبیین وجود دارد و نخست اینکه فریضه بزرگ الهی می باشد و بپذیریم در هر برهه از زمان رسالت ما تبیین است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد “قطعی بودن” را دومین مولفه جهاد تبیین معرفی کرد و افزود: دو شاخصه پایینی نیز به ترتیب فوری بودن و عینی بودن می باشد و بر همه واجب است که لازمه آن ابتدا افزایش بصیرت خود است‌.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به اینکه در زمینه هدفمند کردن بایستی قبل از اجرایی کردن آن برای مردم تبیین می شد، خاطرنشان کرد: با این حرکت دولت می خواهد مسأله چالشی کشور را حل کند. رئیس جمهور آبروی خود را سر دست گرفته و با خداوند متعال معامله کرده است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه باتوجه به وضعیت استان خوزستان، وظیفه همه عمل به جهاد تبیین است، اظهار داشت: زمانی می‌گفتند به برکت برجام حقوق کارکنان دولت را می دهیم، اما امروزه با توکل به خداوند متعال و با عزت حقوق ها را پرداخت می کنند و نه به امید برجام.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد تا در برابر تکانه های اقتصادی بتوانیم خود را نگه داریم و دچار آسیب نشویم، افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی تولید داخل افزایش پیدا کند و جوانان بیکار به سر کار بروند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: یک ماه عبادت و بندگی را پشت سر گذاشتیم توصیه بنده این است که آن را حفظ کنید و تلاش شود دستاوردهای این یک ماه در سایر ماه ها نیز مراقبت شود. شیطان به عنوان دشمن قسم خورده به دنبال از بین بردن این سرمایه است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.