stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 437285
  • 17 اردیبهشت 1401 - 18:54
0

استکی: باید وزنم را کم کنم/ به پیشنهادهای بهتر فکر می‌کنم

استکی: باید وزنم را کم کنم/ به پیشنهادهای بهتر فکر می‌کنم

لژیونر هندبال ایران گفت: چند پیشنهاد خارجی دارم اما به بهترین آن فکر می‌کنم.

قلم | qalamna.ir :

الله‌کرم استکی در جریان فینال لیگ برتر هندبال مردان در خصوص تمدید قراردادش با الاهلی اظهار کرد: مسابقات خلیج را در ماه بعد داریم اما من به ایران آمدم و بهتر است که در کنار خانواده بماند. پیشنهادهای دیگری از قطر و رومانی دارم. بهترینش را قبول می‌کنم. قطعا الاهلی نمی‌مانم و می‌خواهم به تیم بهتری بروم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت سلامتی‌اش گفت: خداراشکر چند ماهی از ناحیه زانو مصدوم بودم. با حمایت فدراسیون و باشگاه الاهلی توانستم برگردم و مصدومیتم تمام شد. وقت لازم است تا کمی هم وزنم را پایین بیاورم. 

وی در ادامه در خصوص بازی رفت فینال لیگ برتر هندبال گفت: هر دو تیم خوب هستند و خوب می‌جنگند. نمی‌توان پیش بینی کرد که کدام قهرمان می‌شود. حس می‌کنم که سپاهان مهره‌های بیشتری دارد. بازی سختی است و نمی‌توان پیش بینی کرد. استرس خود را دارد. دوستانم در هر دو تیم هستند نمی‌توانم بگویم کدام تیم قهرمان شود. امیدوارم بازی زیبا باشد. لیگ امسال خوب بود و از فینال آن سطح لیگ مشخص است. 

وی در ادامه گفت: تفاضل گل در فینال مهم است. بازی برگشت قطعا جنگنده‌تر خواهد بود. بازی زیباتری خواهد بود. من لیگ را پیگیری کردم. جوانان خوبی در لیگ بازی کردند. به فدراسیون و کادر تبریک می‌گویم.

استکی در خصوص دعوت شدنش به تیم ملی هندبال گفت: من از ۱۶ سالگی در خدمت تیم ملی بودم اگر دعوتم کنند هستم اگر هم که نه می‌گویم چشم. من در قهرمانی آسیا هم دعوت شدم ولی واقعا زانویم آسیب داشت. درمان کردم و خداراشکر بهتر شدم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.