stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 437125
  • 15 اردیبهشت 1401 - 14:53
0

محموله بزرگ مس سرقتی در شهرستان نیر کشف شد

محموله بزرگ مس سرقتی در شهرستان نیر کشف شد
قلم | qalamna.ir :

سردار هوشنگ حسینی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انتقال محموله بزرگ مس مسروقه از مرکز کشور به شهرستان نیر با استفاده از یک دستگاه کامیون و دپوی آن در سوله کارخانه‌ای در بخش “کورائیم”، شهرستان نیر بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان نیر با شناسایی و انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت گزارش‌ دریافتی، با هماهنگی قضایی در قالب اکیپ عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل اظهار کرد: ماموران در بازرسی‌های صورت گرفته، از سوله این کارخانه  ۲۴ تن مس مسروقه دپو شده به ارزش ۸۰ میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند و با هماهنگی‌های صورت گرفته مس‌های مسروقه کشف شده تحویل مال‌باخته شد.

سردار حسینی با اشاره به دستگیری سه نفر در این رابطه، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی ادامه داد: برخورد با خلاف شرع و جرم از اولویت های نیروی انتظامی است و پلیس بر اساس تکلیف‌مداری با ناهنجارهای اجتماعی برخورد قاطع خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل ضمن تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با متخلفان، قاچاقچیان، سودجویان و محتکران از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

شهرستان نیر در ۳۰ کیلومتری جنوب غربی اردبیل و در مسیر جاده ترانزیتی اردبیل ، سراب واقع شده است و کورائیم تنها بخش تابعه این شهرستان است. 

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.