stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 435802
  • 02 اردیبهشت 1401 - 19:25
0

سپاه در هیچ زمان و مکانی محدود نخواهد شد

سپاه در هیچ زمان و مکانی محدود نخواهد شد
قلم | qalamna.ir :
گروه سیاسی: فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: این روز‌ها صحبت از محدود کردن سپاه پاسداران می‌شود. به تمام دشمنان و عناصر داخلی خود فروخته و فرومایه و کسانی که با تفکر پوسیده غرب‌گرایانه مطالبی را بیان می‌کنند می‌گویم سپاه در هیچ زمان و مکانی محدود نخواهد شد و تحریم‌کننده است که بیش از همیشه منزوی است.
 سردار حسن حسن‌زاده  گفت: ۷۰ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکیل می‌شود. سپاه از همان روز‌های اول رسالت پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب را بر عهده می‌گیرد و در همین راستا، سپاه در طول ۴۲ سال گذشته در دفاع از ارزش‌های انقلاب و ملت ایران شهیدان زیادی تقدیم اسلام و میهن اسلامی می‌کند.وی افزود: سپاه پاسداران از همان روز‌های اول در همه عرصه‌هایی که نیاز بوده با حضور پاسداران سلحشور خود حضور پیدا می‌کند و از انقلاب، نظام و ملت ایران دفاع می‌کند و این رسالت تا امروز نیز ادامه داشته و سپاه پاسداران روز به روز قدرتمندتر و عزتمندتر شده است و دفاع از ارزش‌های انقلاب را نیز در دستور کار خود قرار داده و قرار می‌دهد.
حسن‌زاده گفت: این روز‌ها صحبت از محدود کردن سپاه پاسداران می‌شود. به تمام دشمنان و عناصر داخلی خود فروخته و فرومایه و کسانی که با تفکر پوسیده غرب‌گرایانه مطالبی را بیان می‌کنند می‌گویم سپاه در هیچ زمان و مکانی محدود نخواهد شد، سپاه معادل ملت ایران و انقلاب اسلامی است و تحریم سپاه یعنی تحریم ملت ایران و این تحریم تا به امروز جواب نداده و تحریم‌کننده است که بیش از همیشه منزوی است.
فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بیان کرد: امروز سپاه پاسداران بار‌ها و بار‌ها طعم شکست را در کام ضد انقلاب، نظام سلطه و رژیم صهیونیستی نشانده است و دشمن امت اسلامی بار‌ها و بار‌ها عظمت سپاه را تجربه کرده‌اند. امروز همه دنیا می‌دانند دشمنان ما نگران رویارویی با این قدرت هستند و دیگر نمی‌توانند حرکتی را علیه اسلام، جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی انجام دهند و پاسخ سختی دریافت نکنند. آن‌ها می‌دانند در برابر هر اقدامی، سیلی سختی از ملت ایران و فرزندان ملت ایران و سپاه انقلاب اسلامی دریافت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان از شنیدن نام سپاه به وحشت می‌افتند. سپاه با قدرت مردمیش خواب را از چشمان دشمنان زدوده است، اما در مقابل مردم و مظلومین عالم در نهایت تواضع، خدمتگزار و خادم است. امروز نام و حضور سپاه پاسداران، این لشکر بزرگ الهی برای دشمنان تبدیل به نقطه یاس و ناامیدی و ترس و وحشت شده است، اما برای همه ملت‌های مظلوم این نام آشنا نقطه امید و آرامش‌بخش است.حسن‌زاده  گفت: اگر کسی می‌خواهد عظمت سپاه را درک کند باید توجه کند به همان میزان که دشمنان انقلاب اسلامی بغض و کینه نسبت به سپاه دارند، سپاه عزتمند و قدرتمند است. به همان میزان که به عصبانیت دشمنان افزوده می‌شود سپاه نیز توانمندتر به مسیر خود ادامه خواهد داد.

هشتگ: , , , , , ,

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.