stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 435517
  • 01 اردیبهشت 1401 - 10:09
0
امام جمعه شهرستان محلات:

آموزش فنی و حرفه ای فاصله بین دانشگاه و بازار کار را کاهش خواهد داد

آموزش فنی و حرفه ای  فاصله بین دانشگاه و بازار کار را کاهش خواهد داد
مرکزی_ قلمنا_ امام جمعه شهرستان محلات گفت: آموزش فنی و حرفه ای فاصله بین دانشگاه و بازار کار را کاهش خواهد داد.
قلم | qalamna.ir :

در دیدار سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی با امام جمعه شهرستان محلات توسعه آموزش فنی و حرفه ای درمراکز علمی تاکید شد.

حمیدرضا رستمی در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین ربانی ضمن مهم برشمردن نقش آموزش های فنی و حرفه ای در جامعه بر لزوم تثبیت این جایگاه تاکید نمود.

وی با بیان اینکه مراکز علمی و آموزشی بر افزایش بار علمی دانشجویان متمرکز اند افزود: مجموعه توانمندی با افراد متخصص و تجهیزات آموزشی در کشور بنام آموزش فنی و حرفه ای درکشور وجود دارد که می تواند خلاء بین مراکز علمی و بازارکار را از بین ببرد که متاسفانه به درستی این جایگاه در جامعه تبین نگردیده است.

سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان مرکزی نیز با تاکید بر توسعه آموزش فنی و حرفه ای در سطح کشور اظهارداشت: این اداره کل درجهت اجرایی شدن سیاست های سازمانی توسعه فرهنگ مهارت آموزی در مراکز علمی را دردستور کار قرارداده که با راه اندازی مراکز مشاوره و هدایت شغلی tmcدر دانشگاه های سطح استان آموزش فنی و حرفه ای را در کنار آموزش های تئوری توسعه داده است.

وی همچنین از برقراری تعاملات آموزشی با صنایع بزرگ و کوچک استان خبر داد و افزود:نقش صنایع در تحقق شعار سال بلاشک بی تاثیر نخواهد بود لیکن داشتن نیروی توانمند و متخصص در این مسیر نقش بسزایی دارد و این اداره کل نیز جهت ارائه خدمات مهارتی جهت ارتقاءسطح مهارت شغلی این افراد آمادگی لازم را دارد تا با استفاده از تمام ظرفیت خود به ایفای نقش موثر بپردازد.

امام جمعه شهرستان محلات نیز گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص توجه مسئولین کشور به مقوله آموزش فنی و حرفه ای این انتظار می رود این موضوع از سوی مسوولان ارشد کشوری مورد توجه قرارگیرد تا به جایگاه واقعی خود دست یابد.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.