stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 435490
  • 31 فروردین 1401 - 23:57
0

۱۰۰ راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد

۱۰۰ راس دام قاچاق در کنگاور کشف شد
کرمانشاه - قلمنا - فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۱۰۰ راس گوسفند قاچاق به ارزش چهار میلیارد ریال در این شهرستان با تلاش ماموران پلیس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «عنایت فلاحی» گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و جهت بازرسی آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۱۰۰ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به چهار میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سرهنگ فلاحی در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

بیش از یک تن روغن حیوانی قاچاق در ثلاث باباجانی کشف شد

فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی گفت: ماموران انتظامی شهرستان در عملیاتی موفق به توقیف یک دستگاه خودرو و کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم روغن حیوانی قاچاق شدند.

سرهنگ «فضل الله پرتو» اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید علیزاده ثلاث باباجانی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی های انجام گرفته حدود یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم روغن حیوانی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال کشف شد، از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضایی خبر داد.

۱۱ تن کود شیمیایی قاچاق در محور بیستون کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۱۱ تن کود شیمیایی قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در محور بیستون شدند.

سرهنگ «جلیل سلطانی» ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی کرمانشاه حین گشتزنی در محور بیستون – کرمانشاه به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی های انجام گرفته ۲۲۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق جمعا به مقدار ۱۱ تن و به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال کشف شد از دستگیری راننده کامیون و معرفی به دستگاه قضایی برای صدور حکم لازم خبر داد.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.