stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 435487
  • 31 فروردین 1401 - 23:53
2
رییس اتاق اصناف کرمانشاه:

شرکت شهرک های صنعتی به تعهد خود عمل کند/صاحبان نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین کرمانشاه به خارج از شهر خواهند رفت

شرکت شهرک های صنعتی به تعهد خود عمل کند/صاحبان نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین کرمانشاه به خارج از شهر خواهند رفت
کرمانشاه - قلمنا - رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه صاحبان نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین کرمانشاه همچنان بر وعده خود برای جابجایی به خارج از شهر هستند، گفت: متاسفانه شرکت شهرک‌های صنعتی به تعهد خود برای تامین زمین عمل نکرده است.
قلم | qalamna.ir :

رضا سلیم ساسانی با اشاره به پیگیری چندین سال برای انتقال نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین کرمانشاه به خارج از شهر، اظهار کرد: این صنف اولین گروهی بودند که برای خروج به محلی در خارج از شهر اعلام آمادگی کردند و همگی امضا دادند که حاضر به این جابجایی هستند.
وی ادامه داد: با وجود چند سال پیگیری و برگزاری جلسات مستمر، هنوز شرایط لازم برای جابجایی این نمایشگاه‌ها به خارج از شهر کرمانشاه فراهم نشده است.
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران اتومبیل سنگین کرمانشاه مشکل اصلی را تعیین تکلیف زمینی که قرار است این واحدها در آنجا مستقر شوند اعلام کرد و ادامه داد: قرار بود زمینی در شهرک صنعتی “زاگرس” برای این منظور اختصاص یابد اما شرکت شهرک‌های صنعتی به وعده خود وفا نکرد.
ساسانی مهمترین مشکلی که در بحث واگذاری زمین وجود داشت را قیمت آن دانست و خاطرنشان کرد: قرار بود این زمین با قیمت مناسب در اختیار نمایشگاه‌ها قرار گیرد زیرا آنها نیز متحمل هزینه فراوانی برای جابجایی می‌شوند اما این هزینه را پذیرفتند، با این وجود شرکت شهرک‌های صنعتی به قول خود مبنی بر واگذاری زمین با قیمت مناسب عمل نکرد.
وی خواستار تعیین تکلیف هرچه زودتر این موضوع شد و افزود: تقاضا داریم استاندار کرمانشاه برای کمک به حل این موضوع پای کار بیاید و موضوع جابجایی نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین کرمانشاه بعد از چند سال تعیین تکلیف شود.
رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه با انتقال این گروه به خارج از شهر اولین شهرک تخصصی مشاغل فنی کرمانشاه ایجاد خواهد شد، تاکید کرد: به تدریج سایر مشاغل وابسته به حوزه اتومبیل سنگین نیز امکان خروج از شهر را پیدا خواهند کرد.
ساسانی معتقد است، به علاوه جابجایی یک رسته صنفی آغازی بر خروج سایر مشاغل فنی کرمانشاه به خارج از شهر خواهد بود.
وی تعداد کنونی نمایشگاه‌های اتومبیل سنگین کرمانشاه را ۹۰ مورد اعلام کرد که عمدتا در محدوده دولت آباد و دیزل آباد مستقر هستند و عنوان کرد: با جابجایی این نمایشگاه‌ها، امکان استقرار واحدهای صنفی جدید به جای آنها و اشتغالزایی بیشتر نیز وجود خواهد داشت.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.