stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 435479
  • 31 فروردین 1401 - 23:45
0
فرماندار روانسر:

ساخت و سازهای غیرمجاز تهدیدی برای بافت منطقه است

ساخت و سازهای غیرمجاز تهدیدی برای بافت منطقه است
کرمانشاه - قلمنا- فرماندار شهرستان روانسر با بیان اینکه باید نظارت ها بیشتر شود تا توسعه مناطق روستایی و شهری بر ساس طرح هادی روستایی و طرح های جامع و تفصیلی شهر باشد گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز تهدیدی برای بافت این منطقه است.
قلم | qalamna.ir :

«سعدی مصطفی‌زاده» روز چهارشنبه در کارگروه حفظ حقوق بیت المال و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز شهرستان روانسر افزود: با توجه به ثبت جهانی اورامانات، نباید ساخت و سازها غیرمجاز و بی رویه منظر زیبای اورامان را تهدید و تخریب کند.

وی با بیان اینکه حفظ این بافت برای ما ضروری است تصریح کرد: ساخت و سازهای غیرمجاز به ویژه در مناطق حاشیه نشین شهری، آسیب های اجتماعی را گسترش می دهد.

فرماندار روانسر اظهار داشت: مقابله با ساخت و غیرمجاز فقط وظیفه چند اداره و ارگان نیست و قصور و کوتاهی مدیران در جلوگیری و مقابله با این ساخت و سازها غیرقابل اغماض است.

مصطفی زاده اضافه کرد: در سال گذشته ۷۵ مورد تصرفات به اراضی ملی و منابع طبیعی شناسایی شده که ۳۲ مورد آن ساخت و ساز غیرمجاز بود و خلع ید هفت مورد آن اجرایی شد.

«فرخ الله کرمی» رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر نیز گفت: با اعمال قانون چهار مورد ساخت و ساز در حریم راه‌ها آزادسازی و ۲۳ مورد نیز بدون استفاده از قوه قهریه رفع تصرف شده و ۴۲مورد دیگر نیز در حال تعیین تکلیف است.

«سیاوش کهزادی» مدیر جهاد کشاورزی شهرستان روانسر نیز افزود: ۱۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز و دخل و تصرف در اراضی کشاورزی شهرستان شناسایی شده که هشت مورد آن با همراهی صاحبان اراضی تخریب و ۲ مورد نیز برای قلع و قمع بنا به مراجع قضایی معرفی شده است.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.