stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 434620
  • 27 فروردین 1401 - 21:43
0
استاندار کرمانشاه:

واکسیناسیون در بین دانش‌آموزان باید گسترش یابد

واکسیناسیون در بین دانش‌آموزان باید گسترش یابد
کرمانشاه - قلمنا- استاندار کرمانشاه با تاکید بر گسترش واکسیناسیون در بین دانش آموزان به ویژه سنین ۵ تا ۹ ساله، از انجمن اولیا و مربیان خواست نسبت به ترغیب خانواده‌ها برای ترزیق واکسن کرونا دانش آموزان اقدام کنند.
قلم | qalamna.ir :

«بهمن امیری‌مقدم» روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به صورت ارتباط تصویری و با حضور ریاست جمهوری برگزار شد، تاکید کرد که باید حساس سازی لازم در ارتباط با واکسیناسیون دانش آموزان انجام شود؛ همچنین ضرورت دارد که روند رعایت اصول بهداشتی در بین دانش آموزان و دانشجویان به دقت بررسی گردد.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم مشارکت اقشار مختلف مردم برای رعایت شیوه نامه های بهداشتی گفت: عادی انگاری برخی شهروندان برای شیوع مجدد کرونا بسیار نگران کننده است.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه اظهار داشت: باید با جدیت اقدامات لازم برای بررسی روند واکسیناسیون در ادارات، بخش خصوصی و اتحادیه های صنفی انجام شود و دستگاه های متولی نباید نسبت به این موضوع بی تفاوت باشند.

امیری مقدم تداوم روند کاهشی تعداد مبتلایان و فوتی های ناشی از کرونا را به دلیل انجام گسترده واکسیناسیون در سطح جامعه و همکاری مطلوب مردم دانست و گفت: باید به دنبال ترویج فرهنگ مسوولیت پذیری در سطح جامعه باشیم و رعایت توصیه های بهداشتی را به عنوان یک رفتار مطلوب برای حفظ سلامت عمومی ترویج دهیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: ضرورت دارد که همچنان مانند گذشته شیوه نامه ها و اصول بهداشتی در استان رعایت شود و همه ملزم به رعایت این شیوه نامه ها هستند.

امیری مقدم تصریح کرد: اصناف باید موضوع استفاده از ماسک را جدی بگیرند و در این زمینه همراهی لازم را داشته باشند؛ زیرا همه وظیفه دارند با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مانع از گسترش بیماری کرونا در جامعه شوند.

استاندار کرمانشاه همچنین خواستار کنترل بازارچه های مرزی استان برای مقابله جدی تر با کرونا شد.

وی در ادامه با اشاره ی در خصوص ۲ شهر قرمز استان یعنی کنگاور و پاوه خواستار رعایت بیشتر شیوه نامه های بهداشتی در این شهرها و علل این موضوع شد.

امیری مقدم همچنین در پایان خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در مراسمات مربوط به ماه مبارک رمضان مانند شب های قدر، راه پیمایی روز قدس و عید فطر در استان شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.