stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 434547
  • 27 فروردین 1401 - 18:53
0

واکنش افشاریان به صحبت‌های آجرلو: همه تیم‌ها مهم‌اند، نه یکی دو تیم

واکنش افشاریان به صحبت‌های آجرلو: همه تیم‌ها مهم‌اند، نه یکی دو تیم

رییس کمیته داوران می‌گوید با تیم‌هایی که علیه داوری مصاحبه می کنند و یا بیانیه می‌دهند، برخورد خواهیم کرد.

قلم | qalamna.ir :

خداداد افشاریان، رییس کمیته داوران در گفت‌وگو با ایسنا درباره صحبت‌های مصطفی آجرلو، مدیرعامل استقلال مبنی بر این که کمیته داوران باید کارگروهی را در ۶ هفته اخیر ایجاد کند و یک سری داورها را برای بازی‌های تیم‌های مدعی انتخاب کند، عنوان کرد: با احترام به آجرلو، بازی‌های همه تیم‌ها مهم و حیاتی است؛ فرقی بین تیم‌های بالای جدولی، میانه جدولی و پایین جدولی نیست. اگر نگرانی در بحث داوری وجود دارد، بهتر است باشگاه‌ها با صحبت‌ها و بیانیه‌های حاشیه‌ای تمرکز داوران را به هم نریزند تا داوران کارشان را انجام دهند.

او ادامه داد: ما نگاه ویژه‌ای در این ۶ هفته به داوران و بازی‌هایی که برگزار خواهد شد داریم اما داوری اکنون در وضعیت سختی است و نباید با حواشی کاری کنیم که آن‌ها تحت فشار قرار بگیرند. البته به این موضوع تاکید می‌کنم که این بیانیه‌ها و صحبت‌ها نه تاثیری روی قضاوت داوران دارد و نه تاثیری روی انتخاب داوری دارد که قرار است در یک دیدار سوت بزند.

رییس کمیته داوران درباره قائله پیش آمده بین علی خسروی و فرهاد مجیدی توضیح داد: اگر تاریخچه‌ای بین این دو وجود دارد، مربوط به کمیته اخلاق و خودشان است و آن‌ها می‌توانند پاسخ یکدیگر را بدهند اما هیچ‌کدام اجازه ندارند که حرف‌های‌شان جامعه داوری را تحت تاثیر قرار دهند و فضا را برای داوران متشنج کنند. هر کدام که بخواهد علیه داوری، داوران من و هر چیزی که مربوط به فعالیت فعلی داوران است، حرفی بزند، ما برخورد خواهیم کرد. ما دوست نداریم فضای داوری به خصوص در این هفته‌های پایانی لیگ و جام حذفی متشنج شود تمرکز داوران به هم بریزد.

افشاریان درباره بیانیه‌های داوری قبل و بعد از بازی‌های لیگ برتری توضیح داد: باشگاه‌هایی که این بیانیه‌ها را می‌دهند را به کمیته اخلاق و انضباطی ارجاع می‌دهیم و کما این که در چند مورد، ۴ یا ۵ باشگاه به کمیته اخلاق فراخوانده شدند تا در این خصوص صحبت کنند. این کارها درست نیست و تاثیری هم در انتخاب و نحوه قضاوت داور ندارد. ما سعی می‌کنیم کم‌تر صحبت کنیم و جواب باشگاه‌ها، مدیران، مربیان و بازیکنانی که علیه داوری حرف می‌زنند را ندهیم یا سر موقع بدهیم تا فضا متشنج نشود. نمونه آن هم در قضیه یحیی گل‌محمدی بود که او بارها علیه داور و کمیته داوران صحبت کرد اما ما آن زمان حرفی نزدیم و سر موقع پاسخ سرمربی پرسپولیس را دادیم.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.