stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 433808
  • 23 فروردین 1401 - 18:19
1

اخبار کوتاه استان کرمانشاه

اخبار کوتاه استان کرمانشاه
کرمانشاه - قلمنا - برگزاری نمایشگاه هنر انقلاب، انتصاب سرپرست سینما بیستون، برگزاری ۱۲ محفل انس با قرآن به مناسبت شهادت طلاب مشهدی، برگزاری ورک شاپ شهر من شهری مناسب با معلولان و کسب عنوان برگزیده خدمات نوروزی سلامت در کشور توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عناوین اخبار کوتاه استان است.
قلم | qalamna.ir :

آئین افتتاحیه نمایشگاه مجموعه آثار تصویرسازی “هنر انقلاب” همزمان با آئین رونمایی از سردیس شهید سید مرتضی آوینی، همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی در نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه، برگزار شد.

در این مراسم که با حضور هنرمندان هنرهای تجسمی برگزار شد، صابر سروش معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه در این آئین ضمن ابراز خرسندی از حضوری برگزار شدن نمایشگاه پس از ماه ها گذشت همه گیری کرونا، افزود: شهید آوینی مسیری هموار و با اصالتی را در جهت اشاعه هنر انقلابی ترسیم و سعی و تلاش وافری در گسترش و نشر مفاهیم مرتبط با مقوله هنر متعالی ارائه داد.

نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه تا پایان هفته هنر انقلاب میزبان نمایشگاه تصویر سازی “هنر انقلاب” خواهد بود.

انتصاب سرپرست سینما بیستون کرمانشاه

همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی طی حکمی از سوی مدیر حوزه هنری استان کرمانشاه، «طاهر نوروزی» به سمت سرپرست سینما بیستون کرمانشاه منصوب شد.

در این مراسم که در سالن جلسات حوزه هنری استان و با حضور مسئولان استانی برگزار گردید طاهر نوروزی از جوانان فعال و خوش سابقه حوزه رسانه ای استان بعنوان سرپرست این سینما معرفی گردید.

گفتنی است سینما بیستون یکی از زیر مجموعه های سینمایی حوزه هنری بوده که در هتل پارسیان کرمانشاه قرار دارد.

لازم به ذکر است که موسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز از دهه ۷۰ شمسی به عنوان زیر مجموعه حوزه هنری فعالیت خود را آغار کرده، این روزها یکی از مهمترین سینماداران ایران و صاحب بیش از ۱۰۰ سالن است.

افزایش ظرفیت سینماهای حوزه هنری از طریق بازسازی، نوسازی و تجهیز سینماها، گسترش فعالیت‌های بازرگانی، ترویج نگاه تخصصی به حوزه پخش، نمایش آثاری که از نظر مضمونی با سیاست‌های کلان حوزه هنری همسو باشند و حمایت از اکران فیلم‌های مربوط به سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و تولیداتی که فرهنگی اسلامی- ایرانی را ترویج می‌کنند از اولویت‌های موسسه بهمن سبز است.

کلانشهر کرمانشاه دارای سه سینمای فعال است.

برگزاری ورک شاپ شهر من شهری مناسب با معلولان

پویش و ورک شاپ یک روزه “شهر من ، شهری مناسب و مهربان با معلولان” در سه رشته کارتون، پوستر و تصویرسازی همزمان با هفته هنر انقلاب در سالن جلسات حوزه هنری استان کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم کیانی کارشناس سازمان بهزیستی با ارائه توضیحات تخصصی به موانع و مشکلاتی که جامعه معلولان با آن مواجه هستند، پرداخت و موضوعات مهمی از جمله راه های مناسب سازی فضاهای شهری برای عبور و فعالیت معلولان عزیز استان را تشریح کرد.

آثار تولید شده در این ورک شاپ پس از مرحله ارزیابی توسط کارشناسان خانه کاریکاتور حوزه هنری، در قالب کتاب، بیلبورد شهری و انتشار در فضای مجازی به علاقمندان عرضه خواهد شد.

برگزاری ۱۲ محفل انس با قرآن کریم به مناسبت شهادت طلاب مشهدی در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: به مناسبت شهادت‌ شهید اصلانی و شهید دارایی از طلاب مشهدی ،۱۲ محفل انس با قرآن کریم در بقاع متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود.

«ساحل سهیلی» ادامه داد: این محافل در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان کرمانشاه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: این محافل با حضور قاریان مطرح استانی همراه با سخنرانی به یاد شهید اصلانی و شهید دارایی برگزار خواهد شد.

کسب رتبه برتر کشوری توسط روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

«مهدی محمدی» مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزیده خدمات نوروزی سلامت در کشور شد.

در آیین تکریم و تقدیر از خادمان نوروزی سلامت که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سرسرای اجتماعات رازی برگزار شد، از مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به عنوان برگزیده کشوری طرح سلامت نوروزی تقدیر شد.

در این آیین که معاونان وزارت بهداشت نیز حضور داشتند، از برگزیدگان در سازمان‌های فعال در خدمات نوروزی، برخی بخش های وزارت بهداشت از جمله اورژانس و تعدادی از زیرمجموعه‌های دانشگاه‌های کشور تقدیر شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.