stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 430735
  • 06 فروردین 1401 - 23:16
3
فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول:

هیچ کشوری حتی خیال تجاوز به آسمان و خاک ایران را نخواهد داشت

هیچ کشوری حتی خیال تجاوز به آسمان و خاک ایران را نخواهد داشت
خوزستان - فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول با اشاره به شرایط ناامن در کشورهای منطقه و همسایگان ایران، گفت: هیچ کشوری حتی خیال تجاوز به آسمان و خاک ایران را نداشته و نخواهد داشت.
قلم | qalamna.ir :

سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول اظهار کرد: پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول، پایگاه ایستادگی، مقاومت است و به نقل از تاریخ شفاهی ای که ایثارگران و رزمندگان روایت کرده اند سه ماه اول دفاع مقدس را باید مدیون ایستادگی و مقاومت این پایگاه باشیم.

وی افزود: ماشین جنگی عراق در طول ماه های ابتدایی جنگ تحمیلی توسط رشادت های خلبان ها و پرسنل غیور این پایگاه متوقف شد و نقشه دشمن برای خاک میهن، نقش برآب شد.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول با اشاره برپایی نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: پس از دوسال وقفه به دلیل شرایط کرونایی خوشبختانه امسال با ابلاغ رسمی انجام شده شاهد برپایی نمایشگاه هوایی راهیان نور در پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول هستیم.

امیر ولدی با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری نمایشگاه هوایی راهیان نور پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین است، افزود: با حرکت جهادی انجام شده توسط پرسنل پایگاه، نمایشگاه هوایی راهیان نور با کیفیت بسیار قابل توجهی برای علاقه مندان برپا شده است.

وی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث جهاد تبیین انگیزه و نقشه راه بود تا ما در این جهت گام برداریم و برپایی نمایشگاه هوایی راهیان نور، مصداق عینی جهاد تبیین است.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول گفت: نشان دادن دستاوردهای نظامی، کارهای فنی و تجهیزات نظامی و همچنین ابزارهایی که به ایجاد امنیت برای مردم کمک می کند، مصداق های عینی جهاد تبیین هستند و باید در این جهت گام برداریم و قشر جوان کشور از وجود چنین توانایی هایی آگاه کنیم.

امیر ولدی عنوان کرد: روزانه به صورت میانگین بیش از ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر از نمایشگاه هوایی راهیان نور در محل پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول بازدید می کنند و شور و شوق بسیاری برای بازدید از دستاوردهای نیروی هوایی میان مردم وجود دارد.

وی ادامه داد: ماموریت اصلی نیروی هوایی، برقرار امنیت پایدار هوایی مرزها و آسمان کشور است. استفاده از تمام تجهیزات و قوای در دسترس برای برقراری امنیت لازمه کار است و دراین زمینه از همه قوای خود برای دفاع از آب و خاک میهن بهره خواهیم برد.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول با اشاره به شرایط ناامن در کشورهای منطقه و همسایگان ایران، گفت: هیچ کشوری حتی خیال تجاوز به آسمان و خاک ایران را نداشته و نخواهد داشت.

امیر ولدی تصریح کرد: نیرو مسلح مقتدر، پای کار و متحد جمهوری اسلامی ایران تحت فرمان مقام معظم رهبری در حال دفاع از آب و خاک میهن است و این اقتدار و توانایی به هیچ دشمنی اجازه نخواهد داد تا حتی خیال تجاوز به وطن داشته باشد.

وی بیان کرد: این اقتدار و توانایی میان نیروهای مسلح و به ویژه نیروی هوایی یک شبه به دست نیامده و خون هایی برای برقراری این امنیت و اقتدار در کشور داده شده است و همه ما قدر دان خون شهدا هستیم.

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول با اشاره به اینکه نیروی هوایی در بسیاری از زمینه جهاد خودکفایی انجام داده است، گفت: سنگ بنای پیشرفت علمی، تجهیزاتی و… به پشتوانه جهاد خودکفایی است که در بخش های مختلف در نیروی هوایی انجام شده است.

امیر ولدی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین افزود: سال ها است که تولید دانش بنیان در نیروی هوایی در دستور کار است و خروجی آن تولید هواپیمای مقتدر ساعقه و در سال های آینده دیگر محصولات نظامی پیشرفته خواهد بود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.