stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 430521
  • 06 فروردین 1401 - 0:28
2
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر:

یک هزار نفر در هفته اول تعطیلات نوروزی از غار علیصدر دیدن کردند

یک هزار نفر در هفته اول تعطیلات نوروزی از غار علیصدر دیدن کردند
همدان- قلمنا- مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: از ۲۶ اسفندماه تا پایان روز چهارم فروردین، ۲۶ هزار نفر از غار علیصدر بازدید کردند.
قلم | qalamna.ir :

قلم، علی‌محمد عنایتی‌اکمل با اشاره به اینکه ساعت بازدید غار از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ است، اظهار کرد: با توجه به استقبال خوب مسافران نوروزی و برای رفاه حال همه عزیزان در برخی روزها تا ساعت ۱۱ شب میزبان مسافران بودیم.

وی ادامه داد: تلاش شده تا تمامی پروتکل‌های بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا در پذیرش مهمانان و مسافران غار علیصدر رعایت شود.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با اشاره به اینکه باز شدن غار علیصدر باعث شده تا گردشگری استان همدان پس از دو سال رونق بگیرد، اظهار امیدواری کرد با تلاش همه مسئولین شاهد سالی پر از خیر و برکت برای گردشگری استان باشیم.

عنایتی‌اکمل، توجه به تبلیغات و اطلاع‌رسانی در حوزه گردشگری را مهم دانست و گفت: استان همدان ظرفیت‌های بسیاری برای معرفی دارد که با برنامه‌ریزی صحیح و تبلیغات هدفمند می‌توان سالانه شاهد حضور صدها هزار گردشگر داخلی و خارجی در استان بود.

وی از ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار همدان و مسئولین استان برای بازگشایی غار علیصدر؛ اظهار کرد: امید است در آینده با حمایت‌های مدیران کشوری و استانی مشکلات غار علیصدر به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر با بیان اینکه غار علیصدر تنها غار تالابی ایران و از معدود غارهای آبی و بزرگ‌ترین غار آبی جهان در ۷۵ کیلومتری شهر همدان، نزدیک روستای علیصدر شهرستان کبودراهنگ در استان همدان واقع شده‌ است، تاکید کرد: دستورالعمل‌های بانکی نیز باید به صورت شفاف به استان‌ها ارسال شود. گاهی دیده می‌شود مصوبات کشوری مرتبط با بانک‌ها از طریق برخی از بانک‌ها به شعب استانی ارسال نمی‌شود که موجب عدم هماهنگی و ایجاد اشکال در کار می‌شود.

عنایتی‌اکمل به وضعیت غارعلیصدر اشاره کرد و گفت: این تاسیسات باید در حوزه سیاست‌گذاری کلان در نظر گرفته شوند تا مجموعه گردشگری استان را با خود حرکت دهند. فرمولی در نظر گرفته شود تا مشکل غار علیصدر نیز حل شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.