stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 429539
  • 01 فروردین 1401 - 11:33
1

استاندار خوزستان فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت

استاندار خوزستان فرارسیدن عید نوروز را تبریک گفت
استاندار خوزستان امروز( دوشنبه 1 فروردین) با انتشار پیامی فرا رسیدن عید باستانی نوروز و سال جدید را به مردم استان تبریک و تهنیت گفت.
قلم | qalamna.ir :

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در این پیام بیان کرد: نوروز موسم تفکر و تحول و حیات طبیعت و فصل رویش جوانه های نشاط و امید و فرصتی در جهت تفکر، تحول روحی بشر است.

وی اظهار داشت: تقارن آغاز سال ۱۴۰۱ و قرن ۱۵ هجری شمسی با ایام میلاد پر برکت امام زمان (عج) را به فال نیک گرفته و امیدوارم برکات مادی و معنوی این ایام فرخنده شامل حال همه مردم نجیب و شریف ایران اسلامی شود.

استاندار خوزستان اظهار امیدواری کرد: تمامی متخصصان متعهد و خادمان ملت در دولت مردمی با همفکری، همراهی و تلاش مضاعف و برنامه ریزی دقیق و سیاست گذاری صحیح، در راستای تحقق شعار سال «تولید دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» گام برداشته و با حمایت از تولید، کار آفرینی و ایجاد اشتغال، زمینه کاهش تورم و افزایش رشد اقتصادی را فراهم آورند.

وی در پایان گفت: امیدوارم در سال جدید نوید بخش رفع محرومیت ها و مشکلات معیشتی مردم عزیزمان باشیم و گام‌هایی مؤثر برای پیشرفت، توسعه و آبادانی کشور و اعتلای نام بلند ایران اسلامی برداریم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.