stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 426352
  • 15 اسفند 1400 - 15:42
4
در حاشیه سفر رییس جمهور به گلستان

وقتی وزیر مردم را ندید!

وقتی وزیر مردم را ندید!
در بهت و ناباوري وزیر بهداشت از کنار خیل عظیم جمعیت گذشت و آنها را ندید! مردمی که ماهها در انتظار چنین روزی بودند تا با تحویل نامه های خود بخشی از مشکلات خود را به گوش مسولان برسانند. مردمی که سالسات پای این نظام ایستاده اند و برای اعتلای این نظام از هیچ کوششی دریغ نورزیدند.
قلم | qalamna.ir :

منطقه فندرسک،با سابقه ۸هزار ساله یکی از مناطق کمتر توسعه یافته استان است که با وجود داشتن غنای فرهنگی، از حداقل امکانات برخور دار است.
روز رییس جمهور از گلستان بازدید داشت و وزیر بهداشت مامور دولت برای شنیدن مشکلات مردم منطقه فندرسک در شهرستان رامیان بود.
از صبح امام جمعه و مردم منتظر استقبال نامبرده بودند تا (تقاضای خود مبنی بر شهرستان شدن و سایر مشکلات از جمله بیمارستان و … ) را به نماینده رییس جمهور تحویل نمایند.
اما در بهت و ناباوری وزیر بهداشت از کنار خیل عظیم جمعیت گذشت و آنها را ندید! مردمی که ماهها در انتظار چنین روزی بودند تا با تحویل نامه های خود بخشی از مشکلات خود را به گوش مسولان برسانند. مردمی که سالسات پای این نظام ایستاده اند و برای اعتلای این نظام از هیچ کوششی دریغ نورزیدند. مردم دیاری که محل تولد حکیم فرزانه ابوالقاسم میرفندرسکی میباشد و هنوز بقایای این شهر ۸هزار ساله وجود دارد و تنها خواسته بحق ایشان شهرستان شدن است.
دیروز اکثر  برنامه ها در ساعت مقرر انجام نشد و نا هماهنگی های زیادی دیده می شد. چند دقیقه توقف در جمع مردم ، چیزی از وزیر و هیات همراه کم نمی کرد. حق این بود نماینده دولت انقلابی مردم همه مناطق را به یک چشم میدید!

  • خبرنگار وحید حاج سعیدی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.