stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 415397
  • 03 بهمن 1400 - 12:18
1

مظلومی برای سومین دوره رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان شد

مظلومی برای سومین دوره رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان شد

مجمع فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان امروز یک‌شنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ برگزار شد و محمدرضا مظلومی به مدت ۴ سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

قلم | qalamna.ir :

مجمع انتخابات فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان برای تصدی پست ریاست، امروز (یک‌شنبه ۳ بهمن) به ریاست محمد پولادگر برگزار شد. در این مجمع محمود خسروی وفا به عنوان رییس کمیته ملی پارالمپیک، باقرزاده نماینده کمیته ملی المپیک، علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیونها، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع  فدراسیونهای ورزشی حضور داشتند.

محمدرضا مظلومی و روزبه زورقی دو کاندیدای حاضر در این  انتخابات بودند که در پایان محمدرضا مظلومی با ۴۴ رای از ۴۹رای ماخوذه به مدت ۴ سال رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان شد. همچنین روزبه زورقی نیز در پایان رای گیری موفق به کسب ۴ رای شد.

محمدرضا مظلومی پیش از رای گیری اظهار کرد: چون در سال ۶۲ نابینا شدم درک کامل از افراد معلول و نابینا و کم بینا دارم و در جریان مشکلات آنها هستم.

وی گفت: دو دوره در خدمت ورزشکاران نابینا و کم بینا بودم و در طی این مدت برای پیشرفت آنها از هیچ تلاشی کوتاهی نکردم، البته از خودم راضی نیستم و امیدوارم اگر در دوره سوم نیز در خدمت افراد نابینا و کم بینا قرار بگیرم، برای بهبود جایگاه آنها تلاش خواهم کرد.

وی در پایان افزود: نتیجه رای گیری امروز هر چه باشد، من خادم افراد نابینا و کم بینا هستم و درد آنها را بهتر می دانم.

اعضای هیات رییسه فدراسیون نابینایان و کم بینایان معرفی شدند

در پایان مجمع انتخابات فدراسیون نابینایان و کم بینایان که امروز یکشنبه سوم بهمن در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، شاهین امینی با ۴۳ رای به عنوان نایب رییس مردان، فائزه توسلی با ۴۶ رای به عنوان نایب رییس امور بانوان، علی اصغر هادی زاده با ۴۴ رای و فریبا محمدی با ۴۱ رای به عنوان کارشناس خبره و حسین عیلمردانی با ۴۶ رای به عنوان خزانه دار و حمید جهانبخش با ۲۶ رای به عنوان نماینده هیات  استانی معرفی شدند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.