stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 415226
  • 02 بهمن 1400 - 20:17
1
امام جمعه کنگاور:

بانوان سخاوتمند تجلیل می‌شوند

بانوان سخاوتمند تجلیل می‌شوند
کرمانشاه -قلمنا - امام جمعه کنگاور گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، از بانوان سخاوتمند شهرستان که برخی از آنها از همسران شهدا هستند، تجلیل می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا، حجت الاسلام «علی‌محمد لروند» روز شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کنگاور اظهار داشت: مردم کنگاور که اهل دین و معنویت هستند، سخاوت نیز از ویژگی‌های آنان محسوب می شود و هر آنچه در توان داشته باشند کمک می‌کنند و بخشندگی آنان تعطیل نخواهد شد.

وی ادامه داد: از جمله بانوان سخاوتمند شهرستان می‌توان به همسر شهید «نورعلی رحمتی» که علاوه بر اینکه دستان پرسخاوتش یاریگر محرومان شهرستان بوده، فرزندان نخبه ای نیز در دامان پر مهر وی تربیت یافته اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کنگاور در ادامه اظهار داشت: عملکرد فرماندار این شهرستان در رسیدگی به امور مردم، مردم داری و خودروهای در برف مانده روزهای اخیر قابل تقدیر است.

او افزود: بارها گفته ایم، میزان رضایتمندی از فرماندار کنگاور در شنیدن درد و دل مردم و پیگیری مشکلات آنها قابل تجلیل است، همچنین طی روزهای اخیر حضور میدانی او در کمک رسانی به خودروهای گرفتار در برف و یخبندان و بازگشایی مسیرها بسیار موثر بود.

امام جمعه کنگاور در ادامه گفت: برگزاری به موقع و سر وقت جلسات شهرستان یکی از مهمترین مصوبات شورای فرهنگ عمومی است که اجرایی شده و عملیاتی نمودن این مصوبه را به فال نیک می گیریم.

حجت الاسلام لروند در ادامه فرهنگ سازی مردمی نمودن جشن های مناسبتی و انقلاب اسلامی را یکی از مهمترین موضوعاتی برشمرد که باید اعضای شورای فرهنگ عمومی به آن توجه نمایند.

رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان کنگاور در ادامه بر فرهنگ سازی ادبیات و شعر محلی و برگزاری در خور شان پنجمین جشنواره استانی شعر با گویش محلی در این شهرستان تاکید کرد.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.