stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 413812
  • 28 دی 1400 - 16:15
2

دستگیری هفت نفر از عاملان تیراندازی در اروندکنار آبادان

دستگیری هفت نفر از عاملان تیراندازی در اروندکنار آبادان
خوزستان - فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: هفت نفر از عاملان تیراندازی و مخلان امنیت در اروندکنار آبادان، به همراه مقداری سلاح و مهمات غیرمجاز دستگیر شدند.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی شهرستان آبادان بیان کرد: به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق اروندکنار، ماموران کلانتری ۲۰ اروندکنار به محل عزیمت شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد دلیل وقوع تیراندازی ناشی از اختلافات قبلی قومی بوده که متاسفانه براثر این تیراندازی، یک جوان ۳۰ ساله از سوی سرنشینان یکدستگاه خودرو ۲۰۶ مجروه شده که پس از اعزام به بیمارستان شهید بهشتی به دلیل شدت جراحات وارده فوت نمود.

زلقی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع تیم‌های تخصصی و انتظامی این فرماندهی برای دستگیری عاملان تیراندازی وارد عمل شدند و هفت نفر از مهاجمان که به سمت افراد و درب منازل تیراندازی می‌کردند را در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

او گفت:در بازرسی صورت گرفته سه قبضه سلاح غیرمجاز شامل(۲قبضه سلاح جنگی کلانشینکف و یک قبضه سلاح شکاری) همراه با مهمات مربوطه از متهمان کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برای متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند افزود: متهمان با صدور قرار مناسب از سوی مرجع صالحه به زندان معرفی سپس برای شناسایی فرد قاتل، در اختیار پلیس تخصصی این فرماندهی قرار گرفتند.

اروند کنار از توابع آبادان در ۴۵ کیلومتری جنوب این شهر واقع است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.