stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 413573
  • 28 دی 1400 - 10:09
0
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کرمانشاه :

هلال احمر کرمانشاه ۹۰۲ خودرو را از برف و کولاک رهاسازی کرد

هلال احمر کرمانشاه ۹۰۲ خودرو را از برف و کولاک رهاسازی کرد
کرمانشاه - قلمنا - مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در ۴۸ ساعت گذشته به یک هزار و ۳۵۶ مسافر امدادرسانی شد، گفت: در این مدت ۹۰۲ خودرو از برف و کولاک رهاسازی و به حاشیه جاده هدایت شد.
قلم | qalamna.ir :

«فرزین معتمدی» در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت : نیروهای جمعیت هلال احمر در ۲ روز گذشته در محورهای اسلام‌آبادغرب، جوانرود، روانسر، کرمانشاه، سنقر، گیلانغرب، دالاهو، پاوه و هرسین عملیات امداد و نجات را انجام دادند.

وی از تهیه و توزیع ۴۵۰ بسته غذایی بین مسافران گیر افتاده در برف و کولاک خبر داد و افزود : در این مدت ۱۳۸ مسافر در پایگاه های هلال احمر به صورت موقت اسکان داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در ۴۸ ساعت گذشته هفت خانم باردار به مراکز درمانی انتقال داده شدند گفت : این بانوان از ماهیدشت به کرمانشاه، روستای چنگور به اسلام‌آبادغرب، روستای هلته به دالاهو، روستای میرمینگه به گیلانغرب، روستای هوره به ثلاث، و ۲ مورد هم از روستای تین پاوه به میوان بود.

معتمدی در پایان با اشاره به اینکه ۳۰ تیم عملیاتی به استعداد ۲۴۰ نفر کار امدادرسانی را در محورهای استان انجام میدهند از مردم خواست تردد در محورهای کوهستانی و برفی را به تعویق بیاندازند.

آغاز بارش مجدد از پنجشنبه در استان کرمانشاه

بارش برف که از اواخر روز یکشنبه در استان کرمانشاه آغاز و تا شامگاه دوشنبه ادامه داشت موجب بارش برف سنگین شد.

اداره کل هواشناسی اتان کرمانشاه اعلام کرد: در روزهای سه شنبه و چهارشنبه، شرایطی پایدار در سطح استان استقرار می‏یابد که مهمترین پیامد آن مه، بویژه در اوایل روز و در مناطق مرطوب خواهد بود. به دنبال این شرایط، در روز پنج شنبه، عبور موج بارشی دیگری مجدداً سبب وزش باد و بارش برف و باران در سطح استان می شود.

همچنین در اثر استقرار تدریجی هوای سرد قطبی، از امروز (سه شنبه) تا اوایل هفته آینده، دمای هوا به شدت کاهش یافته بتدریج سبب یخبندان در اکثر نقاط استان می‏‌گردد. انتظار می‌رود؛ در مدت یاد شده حداقل دمای شبانه به طور غالب، در مناطق گرمسیری بین ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد زیر صفر، در مناطق معتدل بین ۷ تا ۱۰ و در مناطق سردسیر بین ۱۰ تا ۱۵ درجه زیر صفر به ثبت برسد.

هشتگ: , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.