stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 413136
  • 26 دی 1400 - 12:48
0

بارش برف و سرما مدارس شیفت عصر جوانرود و پاوه را تعطیل کرد

بارش برف و سرما مدارس شیفت عصر جوانرود و پاوه را تعطیل کرد
کرمانشاه ـ قلمنا ـ آموزش و پرورش شهرهای جوانرود ، پاوه و منطقه باینگان با صدور اطلاعیه‌هایی از تعطیلی مدارس شیفت بعدازظهر این مناطق به دلیل بارش برف و سرمای هوا خبر دادند.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا ، آموزش و پرورش جوانرود اعلام کرد: باتوجه به بارش برف، برودت هوا و احتمال مسدود شدن راه های روستایی، تمام مدارس روستایی در نوبت ظهر تعطیل است اما مدارس سطح شهر در نوبت ظهر دایر می باشد.

از آنجایی که مدارس شیفت صبح شهر پاوه در مقطع ابتدایی و متوسطه اول تعطیل بود، آموزش و پرورش پاوه، مدارس این مقاطع تحصیلی را هم برای نوبت ظهر این شهر تعطیل اعلام کرد.

آموزش و پرورش منطقه باینگان نیز اعلام کرد: تمام مدارس بخش باینگان در نوبت ظهر تعطیل است.

مدارس مقاطع ابتدایی و متوسطه اول سطح منطقه باینگان از روستای سریاس تا روستای لاران علیا در نوبت صبح تعطیل و از روستای ساتیاری و شهر باینگان به سمت مناطق گرمسیری با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

ارتفاع برف در سه راهی شهدا به ۶۰ سانتی متر رسید

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پاوه نیز در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: اکنون ارتفاع برف در سه راهی شهدا (ارتفاعات نوسود و نودشه) به ۶۰ سانتی متر و در سه راهی باینگان به ۲۰ سانتی متر رسیده است.

«ابراهیم شهریاری» افزود: برف روبی و نمک پاشی این مسیرها به طور کامل انجام شده و تمام محورهای ارتباطی شهرستان پاوه باز و تردد در آن ها جریان دارد.

وی با بیان اینکه مقدار بارش ها به صورت تجمعی از اول سال زراعی تاکنون ۲۷۰ میلیمتر است، گفت: این مقدار از بارش ها ۲۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته و نسبت به میانگین بلند مدت در سالیان گذشته ۱۲ درصد کاهش نشان می دهد.

همچنین راه ارتباطی سروآباد ـ اورامان (استان کردستان) به پاوه در محدوده گردنه ژالانه به دلیل بارش سنگین برف و کولاک شدید و نداشتن دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود و تردد در این مسیر به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.