stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 413009
  • 25 دی 1400 - 15:58
0

دانشگاه پیام نور و انتظامی کرمانشاه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

دانشگاه پیام نور و انتظامی کرمانشاه تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند
کرمانشاه - قلمنا - دانشگاه‌ پیام‌نور و فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه روز شنبه در زمینه‌های علمی و پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
قلم | qalamna.ir :

قلمنا، رییس دانشگاه پیام نور کرمانشاه در این مراسم امضای این تفاهم نامه را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: در این سند همکاری مشترک در همه زمینه های علمی و پژوهش های کاربردی بین دانشگاه و فرماندهی انتظامی با در نظر گرفتن همه امکانات طرفین اعم از علمی، نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص لحاظ شده است.

«بهمن سعیدی پور» برگزاری جلسات اندیشه ورزی، میزگرد علمی، سخنرانی، همایش و کارگاه‌های آموزشی مشترک را از جمله مفاد این سند همکاری عنوان کرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه طرح های پژوهشی کاربردی مشترک پس از تایید مراجع ذی صلاح در دانشگاه و فرماندهی انتظامی استان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس این سند شرایط استفاده از امکانات موجود در کتابخانه ها، کارگاه ها و سایر بخش های دانشگاه و فرماندهی انتظامی را برای پژوهشگران فراهم می‌کنیم، توضیح داد: همچنین در زمینه انتخاب موضوعات پایان نامه های تحصیلات تکمیلی که مرتبط با نظم، امنیت و ماموریت های ناجا است همکاری های لازم صورت می‌گیرد.

رییس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه در ادامه تعداد رشته های تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در کرمانشاه را ۳۵ رشته عنوان کرد و گفت: در همه جای دنیا استارت کار پژوهشی از مقطع ارشد شروع می‌شود و از سال ۹۴ هم دانشگاه پیام نور با ترویج رشته های تحصیلات تکمیلی در زمینه پژوهش فعالیت خود را افزایش داده است چون معتقدیم کرمانشاه و دانش آموختگان ما در زمینه پژوهش حرف های زیادی برای گفتن دارند.

پلیس حتما باید یک قدم از مجرم جلوتر باشد تا بتواند حق مردم را بگیرد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه هم در این مراسم با اشاره به اینکه امنیت یکی از مسایل مورد تاکید مقام معظم رهبری است و تا زمانی که امنیت نباشد کسی نمی‌تواند به مسایل روزانه خود برسد، گفت: امروز کسی نمی‌تواند ادعا کند که با نیروی انتظامی ارتباط ندارد و خدمتگزاری مردم که بر عهده ما قرار دارد، مایه افتخار و مسرت است.

سردار «علی اکبر جاویدان» با اشاره به اینکه مردم از ناجا انتظار دارند در شرایط امروز خدمات خود را به نحو مطلوب دریافت کنند، افزود: دنیای امروز کاملا با ۲۰ سال پیش متفاوت است و امروز با دنیای مجازی و موبایل مواجه هستیم که ناجا هم باید با این شرایط خود را منطبق کند تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم.

وی پلیس علمی و هوشمند و مجهز به آخرین فناوری های روز دنیا را حق مردم دانست و گفت: پلیس حتما باید یک قدم از مجرم جلوتر باشد تا بتواند حق مردم را بگیرد و پلیس حرفه ای و به روز امروز ضروری است که در دانشگاه پلیس بخش های علمی و منطبق با فناوری های روز دنیا در حال تدریس است.

سردار جاویدان موضوعات پژوهشی و تحقیقاتی را یکی از نیازمندی های ناجا عنوان کرد و گفت: بر همین اساس شعار امسال هم هوشمندسازی پلیس بود و بسیاری از حوزه های پژوهشی ما تلاش می‌کنند تا بستر استفاده از فناوری و هوشمندسازی را در جامعه افزایش دهند.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.