stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 411806
  • 19 دی 1400 - 16:52
0

قاتل متواری در همدان شناسایی و دستگیر شد

قاتل متواری در همدان شناسایی و دستگیر شد
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ «رضا زارعی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: چندی تصادف میان یک دستگاه سواری و با یکدستگاه وانت(نیسان) منجر به مشاجره لطفی ۲ راننده خودرو و درگیری فیزیکی آنها با یکدیگر در حوالی میدان بار شهر همدان شد.

وی اظهار داشت: در این میان، راننده وانت سوار بر خودرو قصد ترک محل را داشته که راننده سواری از سمت راننده و از طریق پنجره به خودرو آویزان و در همان حال با راننده وانت درگیر می شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: راننده نیسان در جریان این درگیری دست خود را دور گردن راننده سواری حلقه کرده که بر اثر فشار زیاد، نامبرده دچار خفگی شده و جان خود را از دست می دهد.

سرهنگ زارعی با اشاره به اینکه راننده خودرو وانت در ادامه از محل متواری می شود، افزود: فرضیه نخست این بود که فرد متوفی به دلیل حرکت خودرو و سقوط و برخورد با زمین دچار حادثه شده که پس از دریافت نظریه پزشکی قانونی مبنی بر اینکه خفگی عامل مرگ بوده، بررسی و پیگیری دقیق موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته وی، با وجود مخدوش بودن شماره پلاک خودرو وانت، نیروهای پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی و تخصصی موفق به شناسایی مالک و محل سکونت وی در یکی از روستاهای استان همدان شدند.

وی با اشاره به اقدام موثر پلیس و دستگیری نامبرده، افزود: قاتل قصد کتمان حقایق را داشت اما پس از مواجه با مستندات، لب به اعتراف گشود و واقعیت را بیان کرد.

سرهنگ زارعی افزود: پرونده این حادثه با تکمیل جزییات برای اقدام مقتضی به مرجع قضایی ارسال شده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.