stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
  • کد خبر : 410872
  • 14 دی 1400 - 15:30
4
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان مرکزی:

چهاردهمین نمایشگاه صنعتی استان مرکزی ۲۱ دی ماه آغاز بکار می کند

چهاردهمین نمایشگاه صنعتی استان مرکزی ۲۱ دی ماه آغاز بکار می کند
مرکزی_ قلمنا_ مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی در نشست خبری چهاردهمین نمایشگاه صنعتی استان مرکزی، گفت: آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی ۲۱ دی‌ماه جاری با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان صنایع کوچک کشور، استاندار و فعالان صنعتی استان مرکزی برگزار می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

طیب میرزایی با اشاره به اینکه امسال تدابیری اتخاذ شده که بیش از ۹۵ درصد شرکت‌کننده‌ها از صنایع کوچک بومی باشند، افزود: عمده شرکت‌کنندگان در چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی واحدهای تولیدی کوچک مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی اراک، خمین، محلات، ساوه، مامونیه، دلیجان، راونج، غرق‌آباد، آشتیان، زاویه، سمقاور و شازند هستند. 

وی یادآور شد: ۸۹ درصد هزینه‌های مربوط به غرفه، دکور، اسکان و حمل نقل واحدهای تولیدی شرکت کننده در چهاردهمین نمایشگاه صنعت استان از سوی شرکت‌شهرک‌های صنعتی تامین می‌شود. 

میرزایی گفت: در حوزه زیرساخت ها استان مرکزی در سنوات گذشته مقداری عقب مانده که در سال جاری بخشی از آن جبران شده و ۲۰۰ هکتار از اراضی صنعتی خیرآباد برای فاز توسعه واگذاری آنها شروع شده و در حال اجرا است، ضمن اینکه در تمامی نواحی و شرکت های صنعتی آن چیزی که تعهد می کنیم را تامین می کنیم.

در ادامه مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی ابراز کرد: ۱۰هزار متر سالن سرپوشیده نمایشگاهی تجهیز شده و ۱۵۰ شرکت مستقل در قالب ۳۲۰ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند.

مرتضی اسلامی زاده افزود: ۵۰۰۰متر فضای باز برای واحدهای بزرگ در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: بطور اختصاصی یک پدیده در این نمایشگاه وجود دارد و آن نیز انجمن پیشگامان صنعت استان مرکزی است که متشکل از حدود ۴۰ واحد تولیدی سرآمد استان مرکزی است که فاقد هرگونه مسائل منفی هستند و نزدیک به ۴۱میلیون یورو صادرات سال گذشته آنها بوده و سرآمد استان هستند.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : خبرنگار

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.