stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 410340
  • 11 دی 1400 - 12:20
1
مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس:

رونق کسب و کار تولید کنندگان صنایع دستی بندرعباس،اولویت ماست

رونق کسب و کار تولید کنندگان صنایع دستی بندرعباس،اولویت ماست
هرمزگان/ قلمنا-مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس گفت: هدف عمده ما رونق کسب و کار تولید کنندگان و کارآفرینان صنایع خلاق بندرعباس است و بر پایی نمایشگاه ها، جشنواره ها و بازارچه های دائمی و فصلی صنایع دستی،در دستور کار شهرداری است.
قلم | qalamna.ir :

احمدپایدار در رویداد پنجشنبه های صنایع خلاق بندرعباس در بلوار ساحلی این شهر افزود: معرفی هر چه بیشتر صنایع دستی و هنرهای محلی بندرعباس بعنوان صنایع خلاق این شهر ساحلی، از دیگر اهداف رویداد فرهنگی و اقتصادی پنجشنبه های خلاق بندرعباس است که با استقبال کار آفرینان و شهروندان همراه بوده است.

وی اظهار داشت: در این رویداد، شبکه کار آفرینی هرمزگان، مرکز نیکوکاری شبکه کار آفرینی استان، سازمانهای مردم نهاد و بخش خصوصی در کنار شهرداری بندرعباس حضوری فعال و چشمگیر دارند و این شهرداری همچنان آماده در اختیار گذاشتن رایگان مکان مناسب برای این رویداد به صورت دائم و دوره ای است.

مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهرداری بندرعباس ادامه داد: ثبت جهانی شهر بندرعباس بعنوان شهر خلاق صنایع دستی و آیین های سنتی، تنها مربوط به شهرداری نیست و همه دستگاه های اجرایی،نهادها، بخش ها و شهروندان در این امر دخیل اند و شهرداری بندرعباس بعنوان نهادی مردمی، پیگیر تعهدات و برنامه های شهر خلاق است.

به گفته پایدار، پنجشنبه های صنایع خلاق پس از وقفه بخاطر بیماری کرونا دوباره از سر گرفته شد و در این رویداد، کار آفرینان، تولیدات خود را شامل پوشاک سنتی، زیور، صنایع دستی، عروسک های دست ساز و غذای محلی عرضه می کنند.

وی همچنین گفت: توسعه گردشگری شهر خلاق بندرعباس از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

شهر بندرعباس، عضو شبکه جهانی شهرهای خلاق یونسکو در حوزه صنایع دستی و آیین های سنتی است.

انتهای پیام /

 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.