stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 407114
  • 18 آذر 1400 - 18:46
1
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی تاکید کرد

ضرورت تخصیص اعتبارات برای اتمام مدول سوم تصفیه‌خانه

ضرورت تخصیص اعتبارات برای اتمام مدول سوم تصفیه‌خانه
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی با بیان اینکه علی‌رغم اقدامات انجام شده از سوی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی برای انتقال پساب به دریاچه ارومیه، اقدام چشمگیری از سوی ستاد احیای دریاچه برای تخصیص اعتبارات مصوب صورت نگرفته است، خواستار پیگیری و اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای اتمام مدول سوم تصفیه‌خانه و خط انتقال پساب شد .
قلم | qalamna.ir :

قلم فردا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی، با حضور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی آخرین وضعیت عملیات اجرایی مدول سه تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه مورد بررسی قرارگرفت.

وحید جلال‌زاده در این بازدید ضمن حضور در بخش‌های مختلف تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه از نزدیک در جریان انتقال فاضلاب جمع‌آوری شده به تصفیه‌خانه، تصفیه فاضلاب جمع‌آوری شده و آخرین وضعیت عملیات اجرایی مدول سوم این تصفیه‌خانه قرار گرفت.
وی در حاشیه این بازدید با قدردانی از تلاش‌های شرکت آب و فاضلاب در راستای جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب، این اقدامات را در افزایش و ارتقای سطح رفاه و بهداشت جامعه موثر عنوان کرد.
وی با اعلام اینکه توسعه شبکه و واگذاری انشعاب فاضلاب از مطالبات مردم خصوصا در مناطق حاشیه شهر است، افزود: این امر مهم با توسعه شبکه‌های جمع‌آوری و اجرا و تکمیل تصفیه خانه‌فاضلاب محقق می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی نیز در این بازدید با ارائه گزارش از فعالیت تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه و روند عملیات اجرایی مدول سوم آن، اظهار داشت: در حال حاضر مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه از ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.
لطیف خوش‌سیرت با بیان اینکه تاکنون برای اجرای مدول سوم تصفیه‌خانه فاضلاب ارومیه ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: برای اتمام و وارد مدار بهره‌برداری شدن این طرح، ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر مورد نیاز است.
وی گفت: بر اساس موافقت‌نامه‌های امضا شده مقرر شده در راستای احیای دریاچه ارومیه سالانه ۱۰۵ میلیون متر مکعب پساب از تصفیه خانه‌های فاضلاب استان به دریاچه منتقل شود که سهم تصفیه خانه ارومیه از این میزان ۵۱ میلیون مترمکعب است.
خوش‌سیرت با بیان اینکه علی‌رغم اقدامات انجام شده از سوی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی برای انتقال پساب به دریاچه ارومیه، اقدام چشمگیری از سوی ستاد احیای دریاچه برای تخصیص اعتبارات مصوب صورت نگرفته است، خواستار پیگیری و اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای اتمام مدول سوم تصفیه‌خانه و خط انتقال پساب شد .

خوش‌سیرت افزود: از ۱۱ کیلومتر خط انتقال پیش‌بینی شده برای انتقال به دریاچه ارومیه، تاکنون ۹ کیلومتر آن اجرا و به اتمام رسیده است.
وی اعتبار مورد نیاز برای اجرا و اتمام باقیمانده این خط را ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

 

هشتگ: , , , , , , , ,
  • خبرنگار رحیم نوری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.