stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 406328
  • 15 آذر 1400 - 11:09
0

عیار دفاع سپاهان در بازی با گل‌گهر مشخص شد

عیار دفاع سپاهان در بازی با گل‌گهر مشخص شد

یک پیشکسوت فوتبال اصفهان با انتقاد از سبک بازی سپاهان می‌گوید خط دفاع این تیم کند است و مشکلات زیادی دارد.

قلم | qalamna.ir :

حسین چرخابی در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست سپاهان و عملکرد این تیم مقابل گل‌گهر اظهار کرد: من سپاهان را هنوز مدعی درجه یک قهرمانی می‌دانم اما مشکلات تیم باید گفته شود. سپاهان هیچ فرقی بین حریفانش نمی‌گذارد و با همان سبک بازی مقابل فجر، در مقابل گل‌گهر هم بازی می‌کند. هر تیمی وقتی به مصاف حریفش می‌رود شرایط آن تیم و نقاط قوت و ضعف را در نظر می‌گیرد و حتی ممکن است تغییر شیوه دهد اما سپاهان اصلا این کار را نمی‌کند.

او ادامه داد: دانیال اسماعیلی‌فر همیشه نمره قبولی می‌گیرد ولی در این بازی سعید صادقی نیز به همان اندازه اسماعیلی‌فر، سپاهان را اذیت کرد. به نظرم باید بین تیم‌ها تفاوت گذاشت و اگر مقابل تیمی مثل گل‌گهر که مدعی قهرمانی است، به همان سبک قبلی بازی کند، اتفاق غیر منتظره‌ای خواهد دید. آرایش تیمی دست مربی است اما از شیوه و سبک بازی سپاهان انتقاد دارم. ما می‌توانیم درباره روش بازی‌ها نظر دهیم و به نظر من سپاهان اصلا قبول نداشته بازی را به تیمی مثل گل‌گهر ببازد. در این بازی نورافکن و اسماعیلی‌فر مثل دو هافبک چپ و راست، همیشه جلو بودند. حریف هم سپاهان را خیلی خوب آنالیز کرده بود.

سرمربی پیشین سپاهان با بیان این‌که عزت‌الله پورقاز جای دانیال اسماعیلی‌فر را اصلا پوشش نمی‌داد، گفت: می‌خواهم این را بگویم که باید بین تیم‌ها تفاوت گذاشت چون هر تیمی خواسته خودش را دارد. من اعتقاد دارم خط دفاع سپاهان هم بسیار کند است و در این خط حفره‌های بسیار بزرگی می‌توان دید. دیدید که دو گل حریف روی ضد حمله بود و روی گل سوم‌شان نیز بازیکن گل‌گهر مدافعان سپاهان را جا گذاشت. مشخص است که سپاهان از نظر دفاع واقعا مشکل دارند و اگر مشکلات را برطرف نکنند، مقابل دیگر تیم‌های مدعی هم به مشکل می‌خورند.

این پیشکسوت فوتبال اصفهان اضافه کرد: این اولین بازی سخت مقابل گل‌گهر بود که انصافا با حساب و کتاب بازی کردند و بازی را بردند. البته امسال لیگ بسیار سختی داریم و همه بازی‌ها تقریبا به‌ هم نزدیک است. سپاهان ممکن است باز هم امتیاز از دست دهد اما به این شکل نیست که به راحتی قهرمانی را از دست بدهد. برخی از مشکلات سپاهان خیلی روشن است و باید این مشکلات را برطرف کند. آن‌ها در خط حمله و بازی هجومی خیلی خوب هستند اما برعکس در خط دفاع خیلی کند کار می‌کنند. درست است که تا قبل از این بازی تنها یک گل خورده بودند اما این را باید قبول کنیم که گل‌گهر اولین حریف دشوار سپاهان بود و عیار دفاع و دروازه‌بان سپاهان در این بازی مشخص شد.

چرخابی در پایان عنوان کرد: می‌دانم سپاهان قطعا برمی‌گردد. سپاهانی‌ها باید برخی انتقادات را بپذیرند و چون می‌دانم نویدکیا انسان باهوشی است، از او می‌خواهم چند بار این بازی را ببیند و عملکرد خط دفاعش را بررسی کند. او حتما باید مشکلات تیم را برطرف کند. برخی از بازیکنان سپاهان هم به نظرم از خود راضی عمل می‌کنند و پاس‌های‌شان را در زمین می‌توان دید. البته این تیم در خط هجومی بسیار خوب کار می‌کند و باز هم مثل همیشه می‌گویم سپاهان مدعی اول قهرمانی است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.