stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 404807
  • 05 آذر 1400 - 11:04
1

برخورد تریلی و اتوبوس در محور نطنز به اصفهان ۱۰ مصدوم برجاگذاشت

برخورد تریلی و اتوبوس در محور نطنز به اصفهان ۱۰ مصدوم برجاگذاشت
قلم | qalamna.ir :

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: این سانحه رانندگی ساعت چهار و ۳۵ دقیقه بامداد امروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و پنج دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.
غفور راستین افزود: در این حادثه ۱۰ نفر شامل چهار مرد، چهار زن و ۲ کودک دچار مصدومیت های جزئی شدند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان گلدیس و خاتم الانبیاء نطنز منتقل شدند.
علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
شهرستان نطنز در فاصله ۱۲۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
استان اصفهان دارای ۱۱ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه است که به‌دلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر کشور، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر را داراست.

هشت نفر در یک حمام عمومی زنانه در خمینی‌شهر دچار گازگرفتگی شدند

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان همچنین بیان کرد: سوختن ناقص سیستم گرمایش آب در یک حمام عمومی زنانه در شهرستان خمینی‌شهر روز پنجشنبه موجب مسمومیت تنفسی هشت نفر با گاز منوکسیدکربن شد.
گفت: این حادثه ظهر دیروز به اورژانس پیش بیمارستانی اعلام و دو واحد امدادی به همراه چهار تکنسین فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شدند.
غفور راستین افزود: در این حادثه هشت نفر شامل پنج خانم ۳۴ تا ۵۲ ساله و سه کودک پنج تا هشت ساله مسموم و توسط واحدهای امدادی به بیمارستان شهید اشرفی خمینی‌شهر منتقل شدند.
خمینی شهر در ۱۲ کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع شده است.
منواکسیدکربن، گازی بی رنگ و بی‌بو موسوم به “قاتل نامرئی” با شروع فصل سرما با آماری گسترده‌تر اما آرام و بی‌صدا، خانواده‌هایی را عزادار می کند و هر سال با آغاز فصل سرما، میزان مسمومیت با CO افزایش می یابد.
عمده‌ترین منبع تولید این گاز، سوختن ناقص نفت و گاز است ولی در اثر احتراق هر نوع ماده سوختنی بویژه در محیط های بسته و فاقد اکسیژن، تولید گاز منواُکسید کربن امکانپذیر است.
براساس آمار پزشکی قانونی استان اصفهان در ۶ ماه نخست امسال، آمار تلفات گازگرفتگی افزایش داشته و از ۱۱ فوتی در مدت مشابه سال قبل به ۱۵ فوتی (۱۰ مرد و پنج زن) در ۶ ماه اول امسال رسیده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.