stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 404692
  • 03 آذر 1400 - 0:21
1

تارتار: به بازیکنانم ایمان دارم/ برای یک اشتباه تنبیه شدیم

تارتار: به بازیکنانم ایمان دارم/ برای یک اشتباه تنبیه شدیم
اصفهان_ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت : بازیکنان لیگ یکی ما تا دو سه سال آینده مطرح می‌شوند.
قلم | qalamna.ir :

مهدی تارتار شامگاه چهارشنبه در نشست خبری بعد از مصاف با فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و آغاز خوبی داشتیم اما در اواخر نیمه اول در یک صحنه توپ را از دست دادیم و کنترل بازی را از دست دادیم.

وی افزود: در نیمه اول خیلی خوب توپ را گردش دادیم اما در یک اشتباه پریرا ضربه مهار نشدنی زد که ورق بازی را برگرداند و در نیمه دوم نیز عملکرد بدی نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: فولاد در نیمه دوم با توجه به ثبات دو سه سال اخیر خیلی خوب فضا را بسته بود، اما ما در خط حمله مشکل داشتیم که طبیعی است.

وی اضافه کرد: خط حمله ما امروز بازیکنانی بودند که همه سال گذشته در لیگ یک بودند، من مطمئن هستم همین بازیکنان لیگ یک در دو سه سال آینده مطرح خواهند شد و به آنها امیدوارم.

تارتار با بیان اینکه به خاطر یک اشتباه تنبیه شدیم، تصریح کرد: از دروازه بان و بازیکنان فولاد برای اتلاف وقت گله مندم، همچنین از داور بازی نیز گله جدی دارم.

ابراهیم زاده مصدوم نبود

وی ابراز داشت: امروز به همان شکل بازی فولاد هوادار خطا شد اما کارت هم نداد، در هر دو صحنه مهاجم بدون توپ بود اما در بازی قبلی بازی بازیکن اخراج شد و انتظار دارم اگر داور اشتباه کرده دپارتمان داوری ورود کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص دلیل تعویض ابراهیم زاده تصریح کرد: وقتی گل دریافت کردیم ابراهیم زاده را تعویض کردیم تا تیم شکل هجومی تری بگیرد.

وی در خصوص منع فعالیت دو بازیکن خارجی استقلال ابراز داشت: اگر بازیکنی که مقابل ما حضور داشت مجوز نداشت از اول نباید بازی می‌کرد و انتظار پیگیری این موضوع را داریم.

هشتگ: , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.