stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 404004
  • 29 آبان 1400 - 17:05
0

کشف ۷۰۰ هزار لیتر فرآورده‌ نفتی قاچاق در کشور

کشف ۷۰۰ هزار لیتر فرآورده‌ نفتی قاچاق در کشور
قلم | qalamna.ir :

پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ستاد جلال امینی اظهار داشت: در این طرح عملیات های متعدد استانی و منطقه ای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کنترل مصرف کنندگان عمده سوخت، تانکرهای سوخت رسان، جایگاه های عرضه سوخت و شرکت های تولیدی، صنعتی و کشاورزی و غیره طی هفته گذشته به اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: فرآورده های نفتی مکشوفه به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ها تحویل و همچنین در این رابطه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده های متشکله تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ امینی ادامه داد: از تخلفات انجام شده در این حوزه حمل بدون اسناد و مدارک قانونی، حمل سوخت در باک اضافه و غیراستاندارد، عرضه خارج از شبکه، انحراف از مسیر، دریافت سهمیه سوخت با توجه به عدم فعالیت برخی از واحدها در سایه نبود نظارت دقیق بر میزان سهمیه های واگذاری شده از سوی سازمان های متولی است.

رئیس پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی ناجا با بیان اینکه با همه توان و جدیت همواره با قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله می کنیم، از هموطنان خواست که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های غیرقانونی در این زمینه، مراتب را از طریق فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.