stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 403991
  • 29 آبان 1400 - 16:05
0
مدیر طرح اقدام ملی مسکن شهرستان های شرق فارس اعلام کرد:

لزوم استفاده از همه ظرفیت های پیش رو برای پیشبرد طرح مسکن اقدام ملی در شرق فارس

لزوم استفاده از همه ظرفیت های پیش رو برای پیشبرد طرح مسکن اقدام ملی در شرق فارس
فارس_ نشست شورای مسکن شهرستان داراب با حضور امیری معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان داراب، مهندس حسن زاده مدیر بنیاد مسکن داراب، مهندس میزان مدیر طرح اقدام ملی مسکن شهرستانهای فسا، داراب و زرین دشت، بخشداران و روسای ادارات شهرستان داراب در سالن فرمانداری ویژه شهرستان داراب در خصوص بررسی مشکلات طرح اقدام ملی مسکن برگزار گردید.
قلم | qalamna.ir :

مهندس محمد هادی میزان مدیر طرح اقدام ملی مسکن شهرستانهای فسا، داراب و زرین دشت در این نشست با بیان اینکه شهرستان های یاد شده از جمله مناطق پیشتاز در اجرای طرح مسکن اقدام ملی است افزود: لازم است شهرداری ها ، ارگان های دولتی مسوول و همه نهادهایی که دغدغه تامین مسکن شهری برای شهروندان دراین مناطق دارند پای کار باشند تا بتوان اهداف تعریف شده برای مسکن اقدام ملی را اجرایی کرد.

وی خاطر نشان کرد: طرح اقدام ملی ساخت مسکن به منظور احداث شمار قابل توجهی واحد مسکونی در شهرستان های شرق فارس و دیگر مناطق این استان و به دنبال تعریف مجموعه‌ای از راهبردها و سیاست‌های کلان در حوزه مسکن برنامه‌ریزی و عملیاتی شده است.

مهندس میزان گزارشی از روند پیشرفت طرح های مسکن ملی در این شهرستان ها ارائه داد و گفت: بنا بر اعلام مسئولان مسکن، یکی از سیاست های اصلی در این زمینه اجرای پروژه های آماده سازی زمین، انبوه سازی مسکن وارائه خدمات از طریق مشارکت با بخش خصوصی است؛ در واقع مهمترین حرکت این است که دغدغه زمین را برای مردم و تولیدکنندگان برطرف کرده و تولید مسکن را افزایش دهد تا عرضه و تقاضا متعادل شود.

مدیر طرح اقدام ملی مسکن شهرستانهای فسا، داراب و زرین دشت اضافه کرد: بر اساس ارزیابی های انجام شده هم اکنون در بیشتر شهرها به طور متوسط، بیش از نیمی از هزینه ساخت مسکن مربوط به هزینه تامین زمین است همین موضوع منجر به افزایش قیمت تمام شده ساخت مسکن و چالش بسیاری از سازنده ها در دوره های جهش قیمتی برای ورود به عرصه ساخت و ساز می شود.

وی اظهار امیدواری کرد که طرح مسکن ملی در این شهرستان ها راهگشای حل مشکل مسکن جوانان و متقاضیان مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت باشد و بتوان در آینده نزدیک زمینه مشارکت و همراهی طریف وسیعی از انبوه سازان و مسکن سازان را دراین طرح شاهد بود.

معاون فرماندار داراب و بخشداران و مدیر بنیاد مسکن شهرستان داراب هم در این نشست با اظهار نظر پیرامون طرح مسکن اقدام ملی برخی از تنگناهای موجود برای اجرای این طرح را برشمردند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.