stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 403312
  • 25 آبان 1400 - 15:06
2
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان:

۱۶ پایگاه هلال احمر استان همدان در طرح امداد زمستانی مشارکت دارند

۱۶ پایگاه هلال احمر استان همدان در طرح امداد زمستانی مشارکت دارند
همدان قلمنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت که ۱۶ تیم امداد جاده‌ای هلال احمر شامل ۱۴ پایگاه ثابت، ۲ پایگاه موقت و یک پایگاه امداد کوهستان در اجرای طرح امداد زمستانی برای فعالیت در جاده ها و خدمت رسانی به مسافران مشارکت می کنند.
قلم | qalamna.ir :
قلم از همدان، حمید عرفی‌یگانه مطرح کرد: یک تیم واکنش سریع، ۹ تیم آماده، یک تیم جستجوی نجات با ۲ قلاده سگ (آنست) و یک پایگاه هوایی با هدایت مرکز کنترل و فرماندهی عملیات هلال احمر در اجرای طرح امدادجاده ای فصل زمستان با هدف ارائه خدمات به مسافران و مصدومان حوادث احتمالی محورهای ارتباطی استان همدان حضور فعال خواهند داشت.

وی اظهار کرد: تیم های امداد و نجات هلال احمر با استفاده از ۵۹ خودروی امدادی شامل ۳۰ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی نجات کمک دار و ۱۹ دستگاه خودروی عملیاتی در اجرای طرح امداد زمستانی استان همدان مشارکت دارند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: دپو تجهیزات و ذخیره مواد غذایی مورد نیاز در پایگاه های امداد جاده ای هلال احمر استان از جمله اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح امداد زمستانی است.

عرفی یگانه با بیان این موضوع، افزود: همچنین برای اسکان اضطراری مسافران و افراد در راه مانده ناشی از شرایط جوی زمستان(برف و کولاک) علاوه بر تجهیز پایگاه های امدادی هلال احمر به سامانه های گرمایشی، حسینیه ها، مساجد و سالن های ورزشی نیز برای استفاده در مواقع ضروری پیش بینی شده است.

به گفته وی، ظرفیت قابل قبولی برای اسکان اضطراری مسافران در شرایط بحرانی از طریق امکانات و پایگاه های هلال احمر در سطح محورها و جاده های ارتباطی به خصوص محورهای سخت گذر و کوهستانی استان همدان پیش بینی شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : خبرگزاری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.