stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 403147
  • 25 آبان 1400 - 15:22
1
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان:

طرح کامل اقتصادی و مطالعاتی برای پارک آمادای ارائه شود

طرح کامل اقتصادی و مطالعاتی برای پارک آمادای ارائه شود
همدان- قلمنا- رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان با اشاره به برخی تأکیدات بودجه حوزه شهرداری منطقه 4، بیان کرد: مقرر شد یک طرح کامل اقتصادی و مطالعاتی در راستای اجرای پروژه پارک آمادای انجام و به شورا گزارش داده شود و منطقه نیز پیگیری‌های لازم در حوزه الحاق محدوده پارک آمادای در طرح جامع را به‌گونه ای اعمال کند که به محدوده شهر اضافه شود.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، اکبر کاوسی‌امید در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی تأکیدات بودجه حوزه شهرداری منطقه ۳، اظهار کرد: ضمن تأکید بر تملک بلوار سنگ‌فروش‌ها و با توجه به اتمام پروژه مجتمع صنعت، شهرداری منطقه در اسرع وقت باید نسبت به جابه‌جایی سنگ‌فروش‌ها اقدام کند.

وی با تأکید بر اینکه باید گزارش لیست عملکرد منطقه در پروژه کمک به تجهیز و ساخت مراکز فرهنگی تهیه و اعلام شود؛ پیشنهاد داد: با توجه به عملکرد شهرداری منطقه ۳ در گزارش شش‌ماهه، مقرر شد افراد تاثیر گذار منطقه توسط شهردار تشویق شوند.

به گفته رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان؛ همچنین مقرر شد طرح پروژه ایجاد دور برگردان ورودی شهرک مدنی در کمیسیون فنی و شهرسازی با حضور منطقه، بررسی و تعیینتکلیف شود.

کاوسی‌امید در ادامه با اشاره به برخی تأکیدات بودجه حوزه شهرداری منطقه ۴، بیان کرد: مقرر شد یک طرح کامل اقتصادی و مطالعاتی در راستای اجرای پروژه پارک آمادای انجام و به شورا گزارش داده شود و منطقه نیز پیگیری‌های لازم در حوزه الحاق محدوده پارک آمادای در طرح جامع را به‌گونه ای اعمال کند که به محدوده شهر اضافه شود.

وی عنوان کرد: همچنین مقرر شد عوارض کسب‌وپیشه میادین میوه و تره‌بار توسط شهرداری منطقه ۴ و با همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری، پیگیری و وصول شود.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان در ادامه به بیان برخی از تأکیدات بودجه در حوزه سازمان‌های شهرداری پرداخت و گفت: مقرر شد معاونت مالی و اقتصادی نسبت به تامین نیازهای اساسی سازمان آتش‌نشانی به‌ویژه خرید ماشین‌آلات و تجهیزات آتش‌نشانی، اقدامات لازم را انجام دهد.

کاوسی‌امید ادامه داد: بر اساس اظهارات مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌و‌نقل بار و مسافر شهرداری همدان، چنانچه مبلغ ۴ میلیارد تومان به سازمان تزریق شود، قادر خواهند بود اقدامات لازم برای تعمیر و بازسازی ۴۶ دستگاه اتوبوس را در اسرع وقت عملیاتی کنند؛ از این‌رو مقررشد شهرداری همدان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که تا پایان سالجاری تمامی ۴۶ دستگاه خودرو فرسوده بازسازی شده به ناوگان حمل‌ونقل مسافر اضافه شود. همچنین مقرر شد سازمان نسبت به تعیین‌تکلیف مشکلات جایگاه CNG شاهد و پایانهها، اقدام لازم را در دستور کار قرار دهد، به‌گونه‌ای که حداکثر تا ۳۰ دی‌ماه امسال هر دو جایگاه مجدد آغاز به فعالیت کنند.

اعتبار عمرانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری در بودجه مصوب، مبلغ ۱۸.۸ میلیارد تومان است

به گفته وی؛ اعتبار عمرانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری در بودجه مصوب، مبلغ ۱۸.۸ میلیارد تومان است که بر اساس گزارش شش‌ماهه عملکرد عمرانی ثبت شده به مبلغ حدود ۱.۳ میلیارد تومان معادل ۱۳ درصد سهم شش‌ماهه است؛ از این‌رو با توجه به اهمیت پروژه‌های پسماند مقرر شد سازمان مدیریت پسماند شهرداری هماهنگی‌های لازم را در راستای بهره‌گیری از ظرفیتهای مناطق ۴گانه را داشته باشد و نسبت به اجرای برخی از پروژه‌های پسماند که قابلیت واگذاری به اکیپهای مذکور دارند، به‌ویژه پروژه‌های آسفالت سایت دفن زباله، حصارکشی، ساخت پارکینگ و بازسازی ساختمان اداری سایت زباله، پروژه محوطه‌سازی سوله پارکینگ ماشین‌آلات سایت زباله، ادامه پروژه دیوارکشی سایت زباله و… اقدام کند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.