stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 403054
  • 24 آبان 1400 - 13:22
1
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خبر داد؛

یک فوتی و۱۰۴ نفر مصدوم آخرین آمار زلزله هرمزگان

یک فوتی و۱۰۴ نفر مصدوم  آخرین آمار زلزله هرمزگان
هرمزگان/قلمنا-بر اثر دو زمین لرزه روز گذشته در هرمزگان، یک نفر فوت و ۹۹ مصدوم شدند که ۱۰ نفر از مصدومان بستری هستند و ۸۸ نفر مرخص شده اند.
قلم | qalamna.ir :

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: بر اثر دو زمین لرزه روز گذشته در هرمزگان که تاکنون ۴۳ پس لرزه داشته است، یک نفر فوت و ۱۰۴ نفرمصدوم شدند که ۹ نفر از مصدومان بستری هستند و ۹۴ نفر مرخص شده اند.

مهرداد حسن زاده افزود: پس از وقوع زلزله با استاندار هرمزگان از مناطق خسارت دیده بازدید و مشکلاتی نظیر قطع برق، انسداد مسیر و تخریب ۳۰ تا ۱۰۰ درصد برخی خانه‌ها مشاهده شد که با پیگیری‌ها تا بامداد امروز تمام راه‌های ارتباطی بازگشایی و آب و برق و گاز و خطوط ارتباطی این مناطق وصل شد و هم اکنون مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

وی گفت: در برخی روستا‌ها اهالی، نیازمند اسکان اضطراری بودند که اسکان آنان دیشب تا بامداد انجام شد و اقلام بهداشتی و مواد غذایی و لوازم گرمایشی مورد نیاز به میزان کافی در اختیار مردم خسارت دیده قرار گرفت.

یاد آور می شود؛ در این زلزله ۱۰ تا ۸۰ درصد منازل مسکونی در فین آسیب دیدند.همچنین بر اساس مصوبه ستاد بحران کلیه مدارس هرمزگان امروز دوشنبه ۲۴ آبان ماه تعطیل شد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.